Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب عفری مفرد سرپرست فرمانداری و رئیس قرارگاه مقابله با کرونا ویروس شهرستان هویزه گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا در شهرستان تقاضا داریم مردم فهیم هویزه، دشت آزادگان و دیگر شهر‌ها و روستا‌های مجاور در آرامستان ابراهیم الخلیل در روز عید سعید فطر حضور پیدا نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تاکید بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی اظهار داشت: شهرداری هویزه، نیروی انتظامی و پلیس راه همه محور‌های منتهی به آرامستان را خواهند بست. به همین دلیل از مردم فهیم هویزه ودشت آزادگان انتظار داریم که با قوای نظامی وانتظامی نهایت همکاری را داشته باشند تا شاهد به حداقل رسیدن امار مبتلایان باشیم.

عفری مفرد بیان کرد: با توجه به اینکه عید سعید فطر نزدیک است و هر ساله این عید با مراسمات خاصی برگزار می‌شود، اما امسال بدلیل شیوع ویروس کرونا، باید قبایل عرب از دید و بازدید‌ها خودداری نمایند که این مهم با تذکرات شیوخ و بزرگان عشایر عرب امکانپذیر است.

به گفته علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با بیماریابی فعال کارشناسان بهداشت و درمان خوزستان، در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۹۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در استان شناسایی شدند که سهم هویزه از شمار مبتلایان، ۵ نفر است که بصورت قرنطینه خانگی تحت درمان قرار دارند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس عید فطر تعطیلی آرامستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین