Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:45:14 GMT

توزیع ۲۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان ایلامی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۱۵۳

توزیع ۲۰ هزار سبد غذایی در بین نیازمندان ایلامی

به گزارش خبرنگار مهر، قنبر موسی نژاد در رزمایش «همدلی برای ایران همدل» که توسط کمیته امداد منطقه دو ایلام برگزار شد بیان کرد: توزیع این کمک ها در بین نیازمندان این استان که با مشارکت افراد خیر و نیکوکار این استان تأمین شده اند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی با عنوان اینکه هدف از اجرای این رزمایش علاوه بر کمک به قشر نیازمند، ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری است افزود: تلاش ما این است که در ماه مبارک رمضان هر یک از خانواده های مددجو حداقل یک نوع خدمت و کمک از این نهاد دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر خدمات این نهاد به مددجویان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: دیدار چهره به چهره با خانواده های نیازمند به منظور بررسی مشکلات آنان با مشارکت برخی از مسئولان استانی یکی از این برنامه ها بوده که در این زمینه بیش از هزار خانواده نیازمند مورد تفقد و دلجویی قرار گرفته اند.

موسی نژاد اجرای طرح اکرام و محسنین را یکی دیگر از برنامه های ماه مبارک رمضان توسط این نهاد عنوان کرد و گفت: در این مدت تعداد ۳۰۰ کودک یتیم و ۱۰۰ فرزند نیازمند محسنین در این استان صاحب حامی شده اند.

وی با تقدیر از مشارکت افراد خیر و نیکوکار در دستگیری از نیازمندان این استان گفت: امیدوارم مشارکت مردم در این زمینه همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 4932282

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی توزیع سبد غذایی ایلام ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد روز قدس گرگان قزوین شب قدر شیوع کرونا روز جهانی قدس بیرجند روابط عمومی راهپیمایی روز قدس ایلام ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  محسن حسین‌زاده گفت: واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر درمیان، در سال ۱۴۰۲ با هم‌افزایی مشارکت‌های مردمی و همکاری‌های بین‌بخشی با موسسات و تشکل‌های مردم نهاد طرح‌های مختلفی را اجرا کرده است.

وی افزود: در این راستا تعداد هزار و ۴۶۱ بسته غذایی و معیشتی برای خانواده‌های کم بضاعت و کم برخوردار شهرستان تهیه و توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان درمیان گفت: در اولین طرح توزیع و حمایت جمعیت هلال احمر شهرستان در سال ۱۴۰۳ نیز تعداد ۲۴۱ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال در بین خانواده‌های کم برخوردار شهرستان توسط خانه‌های هلال توزیع شد.

حسین‌زاده افزود: ارزش ریالی هر بسته غذایی، مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که شامل کنسرو تن ماهی، کنسرولوبیا، شکر، عدس، قند، چایی، پودر لباس شویی است.

 

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان