Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امید بن عباس سرپرست فرمانداری ویژه دزفول گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با فرمانداری شهرستان شوش، مقرر شده از شنبه ۳ خردادماه تا دوشنبه ۵ خردادماه که با ایام تعطیلات عید سعید فطر مصادف است، پل حمیدآباد در جاده دزفول-شوش مسدود و از تردد‌های غیرضروری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه علاوه بر این، همه ورودی‌ها و خروجی‌های شهر‌های اقماری دزفول به جز یک ورودی بسته می‌شود افزود: همه مبادی با همکاری نیرو‌های بسیج و انتظامی کنترل خواهند شد.

بن عباس اظهار داشت: برای جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا ویروس در ایام تعطیلات عید سعید فطر، محدودیت‌های ترافیکی بیشتری در سطح شهر دزفول اعمال و ایست‌های بازرسی ایجاد خواهد شد تا همانند روز طبیعت شاهد کاهش تردد‌های غیرضروری در این شهرستان باشیم.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بیان کرد: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور کالا‌های ترانزیتی و فصل برداشت و به تبع آن صادرات محصولات، امکان بسته شدن سایر راه‌های ورودی شهرستان وجود ندارد و از همه مردم استان خوزستان تقاضا می‌شود در این شرایط به شهرستان دزفول سفر نکنند.

این مقام مسئول ادامه داد: باغ ویلا‌های شهرستان به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شوند و از مردم این انتظار می‌رود که با اهتمام بیشتر نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و انجام قرنطینه خانگی کمک کنند تا سریع‌تر زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود.

او با بیان اینکه در این مدت همچنان اصناف غیرضروری که ملزم به تعطیلی هستند و بازرسی صورت می‌گیرد و در صورت فعالیت پلمب خواهند شد، تاکید کرد: از مردم شهرستان تقاضا می‌شود به صورت جدی از برگزاری مراسم‌های عزاداری و عروسی خودداری کنند و در صورت مشاهده برگزاری هرگونه مراسم، توسط دستگاه قضائی با بانیان این مجالس برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/گ

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس محدودیت ترافیکی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر آبشار لوه مسدود شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش گفت: در پی فوت ۲ مسافر در کمتر از ۱۰ روز در آبشار لوه، مسیر دسترسی به این آبشار مسدود شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدسعید جباری اظهارداشت: شهرداری صادق آباد و اداره منابع طبیعی این شهرستان 10 روز فرصت دارند این مسیر و نقاط حادثه خیز  آن را ایمن سازی کنند و تا زمانی که کارشناسان ایمنی مسیر را تایید نکردند ، ورود به این منطقه ممنوع است.

دادستان گالیکش افزود: در صورتی که تغییری در وضعیت امکانات و ایمنی این منطقه گردشگری ایجاد نشود و در اثر کوتاهی متولیان، مسافران صدمه ببینند، با مدیران دستگاه های متولی از باب ترک فعل، برخورد قانونی خواهد شد.

سال گذشته با دستور دادستان گالیکش مسیر دسترسی به آبشار اول در لوه ایمن سازی شده لود و از امروز هم ایمن‌سازی مسیر دسترسی به آبشار دوم که مرتفع‌تر است، آغاز شد.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • فیلم وضعیت رودخانه دز پس از طغیان روزهای اخیر
  • (ویدئو) رودخانه دز طغیان کرد
  • دز طغیان کرد + ویدئو
  • ‌رودخانه دز طغیان کرد + فیلم
  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • خسارت سیلاب به خط انتقال آب ۳ روستای دزفول
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند