Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@12:15:56 GMT

هانسی فلیک: بایرن می توانست 5 تا از فرانکفورت نخورد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۲۴۷

هانسی فلیک: بایرن می توانست 5 تا از فرانکفورت نخورد

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از رقیب این هفنه تیمش پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز مانده به نبرد بزرگ برابر دورتموند، بایرن مونیخ فردا در دیداری مهم در خانه پذیرای فرانکفورت است. هانسی فلیک در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شده و در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

 

دیدار برابر فرانکفورت: "ما برای همه بازی ها آماده می شویم و تجزیه و تحلیل زیادی داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرانکفورت با تحرک و شور بسیار زیادی بازی می کند. من بسیاری از بازی های فرانکفورت را تماشا کرده ام و واقعا سبک بازی آنها را دوست داشتم. صرف نظر از آخرین نتایج، ما انتظار داریم مقابل تیمی بازی کنیم که خواهان بازگشت به مسیر موفقیت است."

 

 

آینده ژروم بواتنگ: "او یک سال دیگر قرارداد دارد و تصمیم گیری با خود است. بواتنک یک بار دیگر نشان داده که می تواند در سطح بالایی بازی کند. او از نظر جسمانی در شرایطی مناسب است و شرایط را ایجاد کرده تا جایگاهی ثابت در ترکیب بایرن داشته باشد. من دوست دارم با بواتنگ کار کنم و او واقعا خوب عمل می کند."

 

شرایط نیکلاس سوله: "ما نمی خواهیم در مورد عجله کنیم. سوله ابراز امیدواری کرده یک بار دیگر این فصل بازی کند و باید ببینیم جه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

 

شکست 1-5 دور رفت مقابل فرانکفورت: "این یک شکست تلخ برای همه ما بود. تا کارت قرمز و پایان نیمه اول، من این احساس را داشتم که می توانستیم متفاوت عمل کنیم. فرانکفورت با تحرک فراوان بر ما غلبه کرد. این یک بازی متفاوت است و همه چیز دوباره از صفر شروع می شود."

بایرن مونیخ هانس فلیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ هانس فلیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، توخل پنجشنبه صبح برخلاف میل هواداران بایرن که برای تماشای تمرین این تیم راهی ورزشگاه محل تمرین شده بودند تصمیم گرفت که درهای ورزشگاه را به روی آنها ببندد و تمرینات را بدون حضور تماشاگران برگزار کند چون او مایل نیست که رازش تا زمان برگزاری بازی بعدی بایرن در خانه در بوندسلیگا فاش شود.

سانه و گنابری که پیش از این به دلیل مصدومیت در حال طی کردن روند درمان بودند، در این تمرینات هم از رختکن خارج نشدند و سایر بازیکنان این تیم را همراهی نکردند. آنها همچنین برنامه تمرینی خاص خودشان را در زمین کناری هم دنبال نکردند.

غیبت آنها مشخص کرد که این دو ستاره آلمانی قرار نیست در بازی خانگی روز شنبه که برابر آینتراخت فرانکفورت برگزار خواهد شد در ترکیب بایرن به میدان بروند که خبر خوبی برای آنها نیست.

روند درمان گنابری در چند روز اخیر بسیار خوب به نظر می‌رسید. حتی این موضوع مطرح شد که شاید او بتواند در بازی روز شنبه در بوندسلیگا در میدان حضور داشته باشد. او روز چهارشنبه دویدن‌های سرعتی و ارسال پاس و شوت به سمت دروازه را تمرین کرده بود.

سانه هم روز چهارشنبه برای دویدن روی چمن آماده بود. او پس از چند ماه ناکامی که شامل ۲۶ بازی بدون گل زده و غیبت در پیروزی برابر یونیون برلین بود، حالا باید روند درمانش را با دقت پیگیری کند تا بتواند بار دیگر به دوران اوج برگردد.

هدف این بازیکن این است که بتواند در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه شب برابر رئال مادرید برگزار خواهد شد در ترکیب بایرن حضور داشته باشد. این در حالی است که گنابری بیشتر امیدوار است که بتواند به عنوان بازیکن تعویضی در این رقابت‌ها به میدان برود.

اما در همین حال شرایط برای جمال موسیالا بسیار خوب است. او در بازی برابر یونیون برلین به دلیل احساس دردی که در زانویش داشت غایب بود. مراقبت از او به خوبی جواب داد و حالا این ستاره آلمانی بدون مشکل با دیگر هم تیمی‌هایش تمرین می‌کند. انتظار می‌رود که او در بازی روز شنبه در ترکیب حضور داشته باشد.

کینگزلی کومان روز پنجشنبه روند درمانش را در مرکز درمانی ادامه داد. فصل برای این ستاره فرانسوی بایرن پس از مصدومیتی که دو هفته پیش در دیدار برابر کلن گریبانگیرش شد به پایان رسیده و او حالا در تلاش است که بتواند خودش را به دیدارهای جام ملت‌های اروپا برساند.

ساشا بوئی هم در چند روز اخیر چندین ساعت متوالی را در مرکز درمانی سپری کرده است. بروز پنجشنبه تمرینات خاصی را برای بازگشت به دوران اوج و آمادگی‌اش انجام داد.

مکس ابرل به عنوان مدیر ورزشی بایرن به همراه کریستوف فروند جلسه‌ای را در صبح پنجشنبه در طبقه دوم ساختمان مرکزی این باشگاه با حضور دکتر پیتر اوبلاکر و دکتر یوخن هانه برگزار کردند. ابرل پیش از این اعلام کرده بود که مدیران این باشگاه به دنبال دلیل ۲۴ مصدومیت از ناحیه ماهیچه و مشکلات دیگر این تیم در طول این فصل هستند.

دیگر خبرها

  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم