Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان: آزادسازی خرمشهر دست بالای پروردگار بر هیبت پوشالی دشمنان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: حماسه سوم خرداد یک رویداد عظیم و به یاد ماندنی است و مصادف است با سالروز فتح خرمشهر که نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نبرد بزرگ، سرنوشت‌ساز و غرورآفرین بیت‌المقدس که برای رهاسازی خرمشهر از سلطه‌ نیروهای مهاجم عراقی انجام شد، از دهم اردیبهشت ماه تا چهارم خردادماه 1360 به طول انجامید، این نبرد حماسی علاوه بر پایان بخشیدن به 19 ماه اشغال بخشی از حساس‌ترین مناطق خوزستان و آزادسازی خرمشهر، ضربه‌ای سهمگین و کمرشکن به توان رزمی و جنگ طلبی‌های دشمن مهاجم وارد ساخت.

وی افزود: این حماسه  یک حماسه ملی است؛ اگر حضور  فرماندهان، رزمندگان و مردمی شجاع و همیشه در صحنه  بیانگر مردم و پیروی و فرمانبرداری آنان از  امام شهیدان، خمینی کبیر (ره) است رهبری که با اوج خداباوری و خلوص فرمود: خرمشهر را خدا آزاد کرد، آزادی خرمشهر نتیجه وحدت و یکپارچگی نیروهای مسلح کشور و  بهره‌گیری از ظرفیت‌ها بود که باعث شد همه معادلات، باورها و ذهنیت‌هایی را که در مورد توانایی و قابلیت‌های نظام جمهوری اسلامی وجود داشت تغییر داده و با نصرت الهی و با صلابت و از خود گذشتگی رزمندگان رشید اسلام، به منصه ظهور رسید.

 احمدی ضمن تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر به روان پاک شهیدان دفاع مقدس گفت: در آستانه فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، این حماسه ماندگار را همراه با یاد، نام و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و همه مردم سرافراز ایران، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس و شهیدان و رزمندگان دلیر و عملیات بیت‌المقدس گرامی داشته و بر همه آنان که در صیانت از ارزش‌های ناب اسلامی قدم بر می‌دارند درود می‌فرستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: مدیران آموزشی و فرهنگی کشور باید تلاش کنند تا انتقال ارزش‌های دوران حماسه‌سازی‌های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس با برنامه‌ریزی خوب و شایسته‌ای انجام شود تا دشمن در جنگ نرم نیز موفق نشود و این مناسبت تاریخ‌ساز به آینده سازان ایران اسلامی  معرفی شود که آینده متعلق به آنها است تا ضمن یادآوری رشادت‌ها و حماسه‌های صورت گرفته به این عزیزان  ضمن معرفی الگوهای شایسته، آنان را برای ساخت ایران اسلامی و آینده تربیت کنیم و به آمریکایی‌ها اعلام کنیم ما مرد جنگیم و هر جا نیاز باشد همانند هشت سال دفاع مقدس در صحنه‌ایم و اگر جنگی علیه کشور ما صورت پذیرد خروج آن دیگر به عهده آنها نیست و تابوت سربازان تروریسم آمریکا را برای کشورشان بدرقه خواهیم کرد.

انتهای پیام۷۳۰۰۴/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان دفاع مقدس خرمشهر امام خمینی حماسه ملی ظرفیت فرماندهان ازادسازی ضربه ای سهمگین شجاع وحدت کمرشکن باورها رهبری تبلیغات اسلامی استان زنجان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند

سعید شیرینی موسس شرکت پیشکسوتان در گفتگویی اختصاصی‌ با خبرنگار خبرآنلاین گفت: از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال های اخیر همواره بر رشد اقتصادی، حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی جوانان تاکیدی ویژه داشته اند؛ مجموعه شرکت تعاونی پیشکسوتان کهن همراه با پیشکسوتان عرصه ورزش کشور برای محرومیت زدایی و ایجاد فضای اشتغال جوانان، و ادای دین خویش به مردم عزیز ایران آستین همت را بالا زده و پای گود آمده و مجموعه عظیم ماهلند را که ابر پروژه است، بنا نهاده ؛ طبعا برای این امر کجا بهتر از خوزستان زر خیز که مردمانی نجیب، خونگرم و دوست داشتنی دارد؟ غیرت مردانی که در دوران دفاع مقدس، دلیرانه مقابل دشمن مقاومت کردند تا یک وجب از خاک این سرزمین به دست بیگانگان نیفتد اما این عناصر سر سپرده و خود فروخته هر جا که قطار پیشرفت انقلاب اسلامی را در حرکت می بینند، برای خوش رقصی مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به آن سنگ پرانی می‌کنند.


وی افزود: دشمنان با جنگ رسانه‌ای می‌خواهند در مسیر هموار انقلاب اسلامی سنگ اندازی کنند اما نمی دانند سنگ اندازی برای اعمال ضربات اقتصادی به ایران موجب رشد و شکوفایی سازمانی، فکری، اجرایی و عملیاتی هم در بدنه مردم و اجتماع و هم در ساختارهای سازمانی و قوانین و قواعد موجود در کشور خواهد شد.


مدیر اقتصادی شرکت ادامه داد و گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی عزیزمان و به ویژه ماهشهر هم از ماهیت این پروژه مطلع هستند و هم با چهره های سرمایه گذار که افتخار آفرینان این کشور هستند،آشنایند. این جنگ نرم رسانه ای قطعا بر مردم فهیم ایران تاثیری نداشته و نخواهد داشت، در این شرایط مسوولان هم باید کمر همت ببندند و شرایط تسهیل در رفع مشکلات و حرکت در مسیر تولید، اشتغال و ارایه خدمات به مردم را احیا و در این مسیر حرکت کنند.

وی اظهار داشت:اکنون که به واسطه فشارهای اقتصادی و تحریم های دشمنان در شرایط دشوار اقتصادی قرار داریم باید از طرح هایی همچون این پروژه در جهت ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم و دشمن از این موضوع ناراحت است و با چنین اقدامی دست به تخریب سرمایه‌گذاران این پروژه می زند تا مقابل یکی از حرکت های ارزشمند و رشد کشورمان سنگ اندازی کنند.

وی در پایان گفت: مخالفان نظام و دشمنان پیشرفت مردم ایران در صدد خرابی پروژه های منحصر به فرد و پروژه هایی با آینده درخشان در ایران و منطقه هستند، مخصوصا پروژه هایی که باعث محرومیت زدایی است و باعث افزایش رضایتمندی مردم از امکانات خواهد شد. این دشمنان با هر وسیله ای به دنبال خراب کردن و از بین بردن دستاورد های خوب و موثر در منطقه، با روش های بسیار خاص هستند. از جمله مواردی حتی بوده در داخل کشور اتفاق افتاده که این افراد قطعا از دشمنان پیشرفت ایران خط گرفته بودند و اقداماتی انجام دادند که با ورود به موقع و هوشیاری مسوولین طراز اول استان خوزستان و شهر ماهشهر ، این توطئه ها نقش برآب شد اما متاسفانه عملکرد این افراد به گونه ای است که در برخی جاها نفوذ کرده اند اما با لطف الهی، این توطئه ها یکی یکی خنثی خواهد شد و ما همچنان با عهدی که با خود و خدای خود بسته ایم پایبندیم و مطمئن هستیم که با مشارکت خود مردم نمونه و بی نظیر استان خوزستان و علی الخصوص شهر ماهشهر که الحق و الانصاف یکی از بهترین مردمان کشور عزیزمان می باشند این اتفاق بزرگ را رقم خواهیم زد؛ ان شا الله

خبرنگار:مهدی حساکره

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901316

دیگر خبرها

  • آغاز زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در زنجان 
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان زنجان
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند