Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر اطلاعات تصریح کرد: روز قدس در هیچ شرایطی فراموش نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید محمود علوی در گفتگو با رادیو افزود: امسال روز قدس در آستانه روز آزادی خرمشهر قرار گرفته است. این تقارن را باید به فال نیک گرفت، چون یک تقارن معناداری است.

وزیر اطلاعات گفت: آزادی خرمشهر در قالب عملیات طریق‌القدس انجام شد و امام راحل فرمود راه قدس از کربلا می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آن روزها رسیدن به کربلا یک آرزوی بود که انسان‌های سطحی‌نگر آن را دست نیافتنی می‌دانستند اما امروز همه شاهد هستند که رهروان خمینی بزرگ در کربلا حضور دارند و خواب را از سرکرده استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار گرفته‌اند و او را طی یک مصوبه قانونی مجلس عراق ملزم به خروج از خاک این کشور کرده‌اند.

علوی در ویژه برنامه میدان فلسطین اظهار داشت: آزادگران قدس امروز به کربلا رسیده‌اند تا آزادی قدس شریف یک گام دیگر بیشتر باقی نمانده است.

وی ادامه داد: روزی که امام خمینی رحمت الله علیه جمعه آخر ماه مبارک رمضان را روز قدس نام نهاد و راهپیمایی روز قدس در ایران اسلامی شروع شد تنها این راهپیمایی در جمهوری اسلامی انجام می‌شد اما امروز روز قدس به یک واقعه جهانی تبدیل شده و تمامی ملت‌های مسلمان، آزاده و حتی غیر مسلمان روز قدس را گرامی می‌دارند.

وزیر اطلاعات گفت: اگرچه امسال مردم به دلیل مسئله شیوع کرونا برای اعلام حمایت از قدس نتوانسته‌اند در یک محل و مسیر گرد هم آیند اما دل‌ها و روح‌های پرخروشی که آرمان و آزادی قدس را دارند همه با هم فریاد آزادی قدس را سر می‌دهند و این روز را گرامی می‌دارند.

وی افزود: همان طوری که مقام معظم رهبری، رهبر حکیم انقلاب فرمود، قدس آزاد خواهد شد و رژیم اشغالگر قدس 25 سال دیگر را به خود نخواهد دید.

 علوی در ادامه یادآور شد: ملت مسلمان ایران و رهروان امام راحل با هدایت‌های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب راه قدس را پویا و بالنده نگه خواهند داشت و آرمان قدس را تا تحقق آزادی قدس به یاری خدا دنبال خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزیر اطلاعات آزادی قدس روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم

وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز (شنبه) در انجمن سدونا موسسه مک‌کین در آریزونا مدعی شد که حماس «مانع بین مردم غزه و آتش‌بس است».

به گزارش فارس، در شرایطی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز هیأتی را برای مذاکره درباره آتش‌بس غزه به قاهره اعزام می‌کند و تأکید کرده که با «روحیه مثبت» به سوی مذاکرات پیش می‌رود، وزیر خارجه آمریکا مدعی شده است «ما منتظریم تا ببینیم آیا در عمل می‌توانند پاسخ مثبتی به آتش‌بس و آزادی گروگان‌ها بدهند یا خیر».

اصلی‌ترین اختلاف میان اسرائیل و حماس در حال حاضر بر سر اتمام جنگ به عنوان بخشی از توافق تبادل اسرا/ آتش‌بس است.

حماس پیش از این تصریح کرده با هیچ توافقی که به آتش‌بس دائمی و خروج نیروهای اسرائیل از غزه منجر نشود موافقت نخواهد کرد.

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل هم روز چهارشنبه گفت با هیچ توافقی که بر اتمام جنگ اصرار داشته باشد موافقت نخواهد کرد.

آمریکا در ۷ ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد همسو با اسرائیل اصلی‌ترین مانع در برابر برقراری آتش‌بس دائمی در غزه بوده است.

دولت جو بایدن تا کنون سه قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد که خواستار آتش‌بس دائمی در غزه بوده را وتو کرده است. واشنگتن تنها از آتش‌بس موقت حمایت می‌کند.

بلینکن همچنین در خصوص برنامه رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به رفح گفت «موضع ما ثابت است و قبل از آن‌که اسرائیل تصمیمی برای ورود به رفح بگیرد، باید طرح شفافی برای حفاظت از غیرنظامیان ارائه شود و به دوستان خود برای حفاظت از غیرنظامیان و ارائه کمک به آن‌ها فشار می‌آوریم».

وزیر خارجه آمریکا با تأکید بر حمایت واشنگتن از رژیم صهیونیستی گفت «با حفظ امنیت اسرائیل، تشکیل کشور فلسطین امکانپذیر است».

اسرائیل، آزادی اسرا از غزه و نابودی حماس را به عنوان اهداف جنگی خود در غزه تعیین کرده است. با وجود این، تحقق هر دوی این هدف‌ها به بن‌بست برخورد کرده‌اند.

مصر، قطر و آمریکا در حال میانجی‌گری برای حصول توافقی برای تبادل اسرا و برقراری آتش‌بس میان حماس و اسرائیل هستند.

در توافق قبلی میان حماس و رژیم اسرائیل برای آزادی اسرا که در ماه نوامبر انجام شد ۸۱ اسرائیلی و ۲۴ شهروند کشورهای خارجی در ازای ۲۴۰ فلسطینی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • شرف دانشجویان آمریکایی از خادمان حرم‌های شریف بیشتر است
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل آشکار جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم/ گزارش وزیر نفت از سود ۱۲ همتی پالایشگاهی که قرار بود در دولت قبل به دلیل زیان‌ده بودن رایگان واگذار شود/ اعلام خبر کاهش نرخ رشد پول از ۳۳ به ۱۶ درصد از سوی رئیس بانک مرکزی
  • جذب سرباز امریه در سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف
  • فلسطین؛ الگوی آزادی خواهی ملت های مسلمان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • بلینکن: منتظر موافقت حماس با آتش‌بس هستیم