Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-01@07:25:14 GMT

روحانی سانحه سقوط هواپیمای پاکستان را تسلیت گفت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۲۷۹۲

صراط:

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در پی سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری پاکستان و جانباختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه، در پیامی به نخست وزیر این کشور، ضمن ابراز همدردی، این مصیبت را به دولت و ملت پاکستان و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت حسن روحانی به این شرح است:

جناب آقای عمران خان

نخست وزیر محترم پاکستان

 سانحه سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری آن کشور در نزدیکی فرودگاه کراچی که منجر به جانباختن ده ها تن از سرنشینان آن و مردم منطقه شد، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را به دولت و ملت پاکستان و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و سعادت مردم کشور دوست پاکستان را  آرزومندم.

حسن روحانی            

رئیس جمهوری اسلامی ایران

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سانحه سقوط هواپیمای پاکستان نخست وزیر پاکستان هواپیمای مسافربری پاکستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6093131

دیگر خبرها

  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • سقوط بالگرد ارتش کلمبیا در منطقه جنگی/ تمام ۹ سرنشین کشته شدند
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • دومینوی حادثه برای مقامات اسرائیلی؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • سومین حادثه برای مقامات صهیونیست؛ پای بنی‌گانتس شکست
  • حادثه تلخ برای مهمان ویژه استقلال که باعث قطع دست او شده است