Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان، با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است، گفت: بیت المقدس قبله نخست مسلمین جهان است و برای مسلمانان قداست دارد.

گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فتح الله حقیقی به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: آمریکا و صهیونیسم مردم مظلوم فلسطین باید بدانند به دلیل کرونا مسلمان جهان به خصوص مردم ایران از منویات امام راحل و مقام معظم رهبری دست نمی کشند و همیشه پشت مردم فلسطین هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حقیقی با بیان اینکه روز جهانی قدس، روز اتحاد امت اسلامی علیه سیاست‌های ظالمانه و تفرقه افکنانه آمریکا و اسرائیل است، گفت: امروز فلسطین مسئله تمام دنیای اسلام شده است و روز قدس روز حمایت همه ملت های آزادی خواه دنیا از مردم مظلوم فلسطین و ستمدیده است.

وی با تاکید بر اینکه دنیای استکبار و رژیم صهیونیستی از اتحاد جهان اسلام وحشت دارند، ایجاد تفرقه و دشمنی بین ملت ها و کشورهای مسلمان را در راستای تلاش آمریکا برای ایجاد فضای امن برای اسرائیل عنوان کرد و گفت: روز قدس فرصتی ارشمند و تاثیر برای اتحاد امت اسلامی است و باید از این فرصت نهایت استفاده و بهره انجام شود.

استاندار زنجان، با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است، گفت: بیت المقدس قبله نخست مسلمین جهان است و برای مسلمانان قداست دارد.

حقیقی با بیان اینکه موفقیت و استمرار نظام جمهوری اسلامی در دنیای اسلام سایه وحدت انداخته است، ابراز کرد: دشمن از این اتحاد و همبستگی در هراس است.

وی افزود: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس و دفاع از آرمان فلسطین نامگذاری شده است و این ابتکار امام راحل بی‌نظیر و فوق‌العاده بود.

استاندار زنجان، ابراز کرد: ابتکار با بصیرت و مدبرانه امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، باعث شد بیت المقدس برای همیشه در تاریخ ماندگار باشد و فراموش نشود.

حقیقی با بیان اینکه روز قدس میراث ارزشمند امام راحل است، تصریح کرد: این روز نماد مقاومت همه آزادی خواهان جهان علیه رژیم صهیونیستی است.

وی مسئله فلسطین را اولویت اساسی و بنیادین جهان اسلام عنوان کرد و با نکوهش تلاش های برخی از دولت های عربی منطقه برای خارج کردن آرمان فلسطین از اولویت جهان اسلام، گفت: با وجود همه توطئه ها و تلاش های سران خیانتکار برخی دولت های عربی برای خارج کردن فلسطین از اولویت جهان اسلام، امروز مسئله فلسطین پیش از پیش موردتوجه ملت های مسلمان جهان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی روزقدس استاندار زنجان روز جهانی قدس جهان اسلام امام راحل روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید

ماموستا ملامحمد محمودی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی با اشاره به اینکه جهان اسلام و دولت‌های مسلمان در قبال مسئله غزه همچنان سکوت پیشه کرده‌اند، اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد و در این مدت مجامع حقوق بشری و کشورهای اسلامی سکوت خفت باری پیشه کرده‌اند.
 
امام جمعه شهرستان روانسر ادامه داد: بی‌گمان این سکوت و بی‌تفاوتی جهانیان به ویژه کشورهای اسلامی بر گستاخی رژیم صهیونیستی خواهد افزود و اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد در آینده‌ای نه چندان دور زبانه‌ها و شعله‌های این آتش و نسل کشی به دیگر کشورهای جهان اسلام کشیده خواهد شد.
 
این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بی‌تفاوتی امروز مسلمین در برابر جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم غزه دیر یا زور گریبان مسلمین را می‌گیرد بنابراین این بی‌تفاوتی نه تنها حاشیه امنی برای کشورهای مسلمان نخواهد بود بلکه خود می‌تواند آغازی بر شعله‌ورتر شدن آتش جنگ و خونریزی در منطقه گردد.
 
این عالم برجسته اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجمعات دانشجویی در جهان علیه جنایات رژیم صهیونیستی و از سوی دیگر حمایت از مردم غزه، گفت: امروز صدای مظلومیت مردم غزه در دانشگاه‌های کشورهای اروپایی و غربی و آمریکایی شنیده می‌شود و به عینه شاهدیم که معترضان به این جنایات و نسل‌کشی‌ها چگونه توسط پلیس آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی و حامی حقوق بشر و آزادی بیان سرکوب می‌شوند.
 
امام جمعه شهرستان روانسر افزود: الهی محقق خواهد شد و بی‌گمان فلسطین از آن ملت فلسطین خواهد بود و این از وعده‌های خداوند متعال می‌باشد بنابراین بهتر است که جهان اسلام این واقعیت را بپذیرد و از پیله‌ای که به دور خود پیچیده است بیرون بیاید و در مقابل رژیم صهیونیستی عملاً وارد میدان مبارزه شود.
 
ماموستا محمودی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس آرمان‌های آزادی‌خواهانه خود از همان روزهای نخستین تجاوز صهیونیست‌ها به غزه، در عمل نشان داد که حامی ملت مظلوم غزه و فلسطین است بنابراین شایسته می‌باشد که دیگر دولت‌های اسلامی سیاست‌های آزادیخواهانه ایران اسلامی را برای خود سرمشق قرار دهند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت اقتصادی جهان اسلام برای پایان اشغالگری در فلسطین
  • وعده صادق و جنگ احزاب چه شباهت عجیبی؟!
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • پیام پادشاه مراکش به رژیم صهیونیستی و جهان درباره وضعیت فلسطین
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید
  • دومین حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به اسرائیل
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • دیوان لاهه خواهان توقف تلاش‌ها برای تضعیف این نهاد شد