Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکمتی نیک با اشاره به اینکه آزادسازی و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس پیروزی حق بر باطل را به دنیا نشان داد، گفت: در این عملیات غرور آفرین رزمندگان ایرانی ضربه مهلکی به دشمن وارد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سیروس حکمتی نیک» شامگاه امشب (۲ خرداد) در گفت و گو با خبرنگاران ضمن گرامی داشت حماسه سوم خرداد روز مقاومت، ایثار و پیروزی، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یک دوران طلایی در انقلاب اسلامی است و بنا فرموده مقام معظم رهبری «یکی از مهم ترین برکات نظام جمهوری اسلامی حفظ تمامیت ارضی کشور به شمار می رود» .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: 200 سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به واسطه بی لیاقتی و بی کفایتی شاهان قاجار و کسانی که بر این کشور حکومت می کردند، بیش از سه میلیون و 500 هزار کیلومتر مربع، یعنی بیش از دو برابر وسعت فعلی کشورمان به بیگانگان واگذار شد.

 

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس دشمن بعثی عراق از لحاظ امکانات و تجهیزات در بهترین شرایط به سر می برد و از طرف کشورهای غربی و برخی کشورهای عربی همسایه حمایت مالی، تسلیحاتی و نظامی می شد.

 

حکمتی نیک یادآور شد: از سوی دیگر در این دوران اتقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و از تجهیزات، ادوات جنگی و نظامی زیادی برخوردار نبود،یم اما با همه این شرایط و تنگناها به همت آحاد مردم، رزمندگان، نیروهای بسیجی و انقلابی توانستیم جنگ هشت ساله را اداره و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمنان و بیگانگان واگذار نکنیم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه آزادسازی و فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس پیروزی حق بر باطل را به دنیا نشان داد، گفت: در این عملیات غرور آفرین رزمندگان ایرانی تعداد زیادی از نیروی بعثی را به اسارت گرفتند و ضربه مهلکی به دشمن وارد کردند.

 

وی با بیان اینکه با فتح خرمشهر معادلات منطقه به هم خورد و دشمن بعثی دچار سرگردانی شد، گفت: روز سوم خرداد تجلیل از همه کسانی است که در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند و در راه دفاع از این مرز و بوم از جان خود گذشتند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیگانگان سوم خرداد فتح خرمشهر دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی موجود، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • وعده صادق قدرت اشغالگران قدس را به زیر کشید
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • عملیات وعده صادق قلب مستضعفان جهان را شاد کرد
  • با انجام عملیات وعده صادق همه دنیا به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی پی برد
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد