Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:33:53 GMT

ترامپ خواستار بازگشایی فوری عبادتگاهها در آمریکا شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۳۵۸۱

ترامپ خواستار بازگشایی فوری عبادتگاهها در آمریکا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، «دونالد ترامپ» روز جمعه فرمانداران ایالات آمریکا را ترغیب کرد که هرچه زودتر مجوز بازگشایی عبادتگاهها در این کشور را صادر کنند.

این درخواست ترامپ از فرمانداران آمریکا در شرایطی مطرح می‌شود که این کشور در حالِ لغو تدریجی محدودیت‌های وضع شده برای مقابله و مهار بیماری کووید -۱۹ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ در یک کنفرانس خبری در محل کاخ سفید گفت: «امروز عبادتگاهها- کلیساها، کنیسه‌ها و مساجد- را به عنوان مکان‌هایی ضروری که خدمات مهم و اساسی ارائه می‌دهند، می شناسم».

وی در ادامه افزود: «لازم است که فرمانداران کار درست را انجام دهند و اجازه دهند که این مکان‌های عبادت بسیار مهم و ضروری همین حالا بازشوند، در پایان همین هفته».

ترامپ همچنین با توسل به ابزار تهدید گفت که چنانچه فرمانداران در جهت بازگشایی عبادتگاهها اقدام نکنند، وی [رأی] فرمانداران را باطل خواهد کرد. به گفته او، «در آمریکا، ما به دعای بیشتری نیاز داریم، نه کمتر».

کد خبر 4932341

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده آمریکا دونالد ترامپ کلیسا کنیسه مساجد ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی عراق فلسطین عربستان سعودی روسیه سوریه افغانستان ایران شیوع کرونا دونالد ترامپ امارات متحده عربی لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۳۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد

روسیه پیش‌نویس قطعنامه تحت حمایت آمریکا و ژاپن که خواستار عدم توسعه تسلیحات هسته‌ای جهت استقرار در فضا می‌شد را وتو کرد.

به گزارش ایسنا، سیزده عضو شورای امنیت به این پیش‌نویس رای مثبت داده و چین تنها کشوری بود که به آن رای ممتنع داده بود.

پیش از به رای گذاشته شدن این پیش‌نویس، چین و روسیه خواستار اعمال اصلاحاتی در آن شده بودند که خواستار ممنوعیت قرارگیری هرگونه سلاحی در فضا می‌شد.

این اصلاحیه با هفت رای موافق، هفت رای مخالف و یک رای ممتنع نتوانست به تصویب برسد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کنترل تسلیحات هسته‌ای آمریکا از دست ترامپ خارج می‌شود پشت پرده وتوی روسیه / آمریکا: ببینید، روسیه حامی دیکتاتوری است!

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • روسیه پیش نویس قطعنامه آمریکا درباره استقرار تسلیحات هسته ای در فضا را وتو کرد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • طرح سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از ترامپ در صورت زندانی شدن
  • کارشناس انگلیسی: ترامپ تهدیدی برای اروپای شرقی است
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت