Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از شیوع کرونا در جهان چند ماهی می‌گذرد. با گسترش شیوع کرونا که اکنون در ۲۱۳ کشور گزارش شده است شهروندان در سراسر جهان با ابتکاراتی جالب تلاش می‌کنند تا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از انتقال ویروس جلوگیری کنند.

به تازگی انتشار تصاویر یک کشیش اهل ایالت میشیگان آمریکا در شبکه‌های اجتماعی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از یک آبپاش پلاستیکی برای فاصله‌گذاری بین خود و شهروندان استفاده کرده بود، خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تصاویر منتشر شده «تیم پلک»، در حالی که در مقابل کلیسا ایستاده با تفنگ آبپاش پلاستیکی، شهروندانی را که با ماشین عبور می‌کنند به آب مقدس متبرک می‌کند.

بیشتر بخوانید: بازی فوتبال در کنار جسد کرونایی در خیابان!   این تصاویر که در مقابل کلیسای سن آمبروز شهر گراس‌پوینت ایالت میشیگان تهیه شده است، اولین بار در ماه آوریل در صفحه فیسبوک این کلیسا منتشر شد. این تصاویر همچنین  پس از داغ شدن در توئیتر به اشتراک گذاشته شد. تصاویر منتشر شده تنها دو روز پس از انتشار در توئیتر تاکنون بیش از ۵۶۰۰۰۰ لایک دریافت کرده و بیش از ۱۰۰۰۰۰ بار بازنشر شده است.

تیم پلک، کشیش این کلیسا در گفتگو با یکی از رسانه‌های محلی آمریکا گفت: «ما پیش‌تر از ایده تفنگ آبپاش استفاده کرده بودیم، اما برای تبرک کودکانی که به کلیسا می‌آمدند نه برای بزرگسالان. حتی از یک پزشک مشاوره خواسته بودیم تا مطمئن شویم این کار ایمن است و خطری برای کودکان ایجاد نمی‌کند. فکر می‌کنم یک خبر خوب بود و مردم هم با توجه به حال و هوای این روز‌ها استقبال خوبی نشان دادند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی ویروس کرونا کشیش کلیسا آب مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • یک نشانه مهم زوال عقل
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • از فیلمسازی بدون دیالوگ تا خندیدن به قضاوت
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند