Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا - تحلیلگران پیشبینی کرده‌اند که خرده‌فروشی، به دلیل پاندمیک کروناویروس، در سال 2020 شاهد افت جهانی 2.1 تریلیون دلاری خواهد بود. همزمان، آمازون اعلام کرد که عایدی این شرکت در سه ماهه اول 2020 نسبت به سال گذشته 21 درصد افزایش یابد. با اینکه بسیاری از فروشگاههای سنتی درهای خود را در طی پاندمیک کروناویروس بستند، ولی فروشندگان آنلاین رونق چشمگیری را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
به گزارش ایتنا و به نقل از مشبل، در آوریل، سایت‌های تجارت الکترونیکی ترافیکی بیش از ترافیک بلک فرایدی (جمعه سیاه) پارسال را تجربه کردند، آن هم در تک تک روزهای این ماه.
 
گزارش جدید از یک پلتفرم داده‌های بازاریابی تجارت الکترونیکی PriceSpider نشان می‌دهد که از ابتدای ماه گذشته ترافیک خرید آنلاین به طور مداوم از بلک فرایدی بیشتر بوده است. در مجموع، این میزان خرید 108% نسبت به متوسط سال گذشته رشد داشته است.
 
آنتونی فری، مدیرعامل پرایس‌اسپایدر، در بیاینیه‌ای گفت: «در چند هفته گذشته، ما شاهد تغییرات بی‌سابقه‌ای در تجارت الکترونیکی بوده‌ایم، چه در زمینه میزان خرید آنها، و یا اینکه چه چیزی را می‌خرند و چه از کجا آن را می‌خرند». این شرکت با همکاری برندهای عمده اقدام به ردگیری اطلاعات خرده‌فروشی در میان هزاران فروشگاه آنلاین همچون والمارت، آمازون و تارگت کرده است
 
این رونق تجارت الکترونیکی همچنان ادامه داشته است. بنا بر اعلام پرایس‌اسپایدر، ترافیک در 3 مه (14 اردیبهشت)، که یک «روز رکوردزنی» بود، 233 درصد نسبت به یک روز معمول پیش از آغاز دستورات قرنطیه خانگی [در آمریکا] افزایش یافت.
 
و این رشد فقط به ترافیک مربوط نمی‌شود. بلکه فروش هم رشد چشمگیری داشته است. داده‌های تراکنشهای آنالیز شده توسط پرایس‌اسپایدر نسبت به 22 آوریل تا 28 آوریل با هفته بلک فرایدی مقایسه شدند.
 
برخلاف روز بلک فرایدی، انگیزه خریدکنندگان دستیابی به تخفیف بالا نیست. بلکه در دوران شیوع کروناویروس مردم بر انبار کردن اقلام ضروری تمرکز داشته‌اند.
 
طبقه‌بندیهای لوازم الکترونیکی مصرفی، آرایشی و بهداشتی، غذا و نوشیدنی، و سخت‌افزار شاهد رشد 589 درصدی نسبت به سال گذشته بودند.
 
تحلیلگران پیشبینی کرده‌اند که خرده‌فروشی، به دلیل پاندمیک کروناویروس، در سال 2020 شاهد افت جهانی 2.1 تریلیون دلاری خواهد بود. همزمان، آمازون اعلام کرد که عایدی این شرکت در سه ماهه اول 2020 نسبت به سال گذشته با 21 درصد افزایش از بیش از 59 میلیارد دلار در 2019 به بیش از 75 میلیارد دلار در سال جاری رسیده است.
 
این رخدادها در حالیست که بحثهای داغی در فضای آنلاین درباره یک پیشبینی شکل گرفته است که حکایت از آن دارد که جف بزوس، بنیانگذار و مدیرعامل آمازون، تا سال 2026 به اولین تریلیاردر تبدیل خواهد شد. در بحبوحه رشد سهام بزوس، کارکنانش هم مشتاقانه منتظرند که این شرکت دستمزد و اضافه کاری پرداختی برای ماه آینده را افزایش دهد.
 
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: خرید آنلاین بلک فرایدی آوریل خرید اینترنتی تجارت الکترونیکی بلک فرایدی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حمیدرضا شکری اظهار داشت: ۱۷ هزار تن محصول دانه‌های روغنی کلزا توسط شبکه تعاونی‌های مردم نهاد، تحت پوشش مدیریت تعاون روستایی استان از کشاورزان شهرستان دهلران و مهران خریداری شده است.

وی افزود: در راستای تحقق شعار سال و پای کار آمدن تشکل‌های مردم نهاد، از میزان ۲۰ هزار تن محصول کلزای خریداری شده در حوزه جنوبی استان، مقدار ۱۷ هزار تن این محصول، توسط تشکل‌های تعاونی این مدیریت خریداری از این مقدار میزان ۱۵ هزار تن آن به کارخانه جات تولید روغن کشی کشور حمل شده است.   مدیرکل تعاون روستایی استان ایلام اضافه کرد: میزان محصول جمع آوری و خریداری شده محصول کلزای امسال تا کنون، نسبت به کل محصول خریداری شده در سال گذشته از کشاورزان، بیش از سه برابر بوده که رکوردی در جهش تولید محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • کشف سرنخ‌هایی از گذشته سیاره مرموز پلوتون
  • حقیقت در مورد پروتئین: چگونه به اندازه کافی در هر سنی پروتئین دریافت کنیم؟
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • افزایش ۱۷ برابری خرید شمش در حراج مرکز مبادله
  • افزایش ۱۷برابری خرید شمش طلا در مرکز مبادله
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در خنک ترین روز بهاری | نقشه میزان آلاینده ها در هر منطقه را ببینید