Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@13:11:36 GMT

سقوط و مصدومیت کوهنورد در ارتفاعات آستارا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۴۰۵۷

سقوط و مصدومیت کوهنورد در ارتفاعات آستارا

حسین خورشیدی روز شنبه اظهار کرد: این حادثه عصر دیروز برای یکی از گروه ۱۶ نفره کوهنوردان شهرستان تبریز روی داد و چهار امدادگر هلال احمر بعد از ارائه کمک های اولیه در محل حادثه، مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند.

وی افزود: مصدوم از ناحیه پا آسیب دیده بود اما وضعیت عمومی او مطلوب است و گردشگران و شهروندان، در حوادث مختلف با شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد آستارا تماس گرفته و از خدمات امداد و نجات بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و با کوهستان های مرتفع و پوشیده از جنگل، از مقاصد گردشگران و دوستداران طبیعت است.

برچسب‌ها آستارا کوهپایه لوندویل فدراسیون کوه نوردی سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا کوهپایه لوندویل فدراسیون کوه نوردی سازمان امداد و نجات هلال احمر آستارا کوهپایه لوندویل فدراسیون کوه نوردی سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سبزوار گفت: دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه (روستای ساروق) مفقود شده اند که تیم عملیاتی جمعیت هلال‌احمر سبزوار در حال جستجو برای پیدا کردن این کوهنوردان است.

ابوالفضل رفیعی افزود: بر اثر سیلاب و ورود گل و لای، محور روستایی ساروق داورزن مسدود شد که با تلاش بی وقفه نجاتگران هلال احمر، این مسیر بازگشایی و امداد رسانی به دو خودرو گرفتار در سیلاب، انجام شد.

وی گفت: سیل امروز همچنین یک پل در مسیر جاده روستایی بهانگر داورزن را تخریب و موجب انسداد این محور شد.




دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار یک طبیعت‌گرد از ارتفاعات جنگل ابر
  • چند حادثه و تصادف در تعطیلی روز پانزده اردیبهشت آذربایجان‌غربی
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • حادثه سقوط در جنگل ابر شاهرود/ مرد ۴۰ ساله جان باخت
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • ۲ کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات خراسان شمالی پیدا شدند
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه