Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ پاسدار رضا سالاری فرمانده سپاه ناحیه سنقر گفت : زمانی که خرمشهر هیچ نیروی مسلحی نداشت شهید محمد جهان‌آرا و دیگر جوانان در مقابل یک لشگر مجهز زرهی عراق با یک تیپ نیروی مخصوص و ۹۰ قبضه توپ که به صورت شبانه روزی بر خرمشهر می‌بارید، ۳۵ روز مقاومت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : شهید جهان‌آرا از بزرگانی است که نقش ویژه‌ای در تشکیل سپاه خرمشهر داشتند ایشان در سمت فرماندهی سپاه خرمشهر زیادی از توطئه‌ها را که طراحی می‌شد خنثی کرد و با مقاومت و درایت ایشان بود که نه تنها خرمشهر خونین شهر شد بلکه باب فتح‌الفتوحی شد که خرمشهر آزاد شود.

فرمانده سپاه ناحیه سنقر افزود: پیروزی در این عملیات نقطه عطفی در جنگ و تاریخ ایران شد و بسیاری از فتنه‌ها و توطئه‌ها در عملیات بیت المقدس خاموش شد.

او ادامه داد: شهید بهنام محمدی جزو ۱۳ ساله‌هایی هستند که در جنگ موثر واقع شدند، امثال بهنام محمدی‌ها با سنی کوچک وروحی بزرگ و ایمان راسخ به ندای نائب امام زمان لبیک گفته و به قلب دشمن زدند و نقش‌آفرینی کردند که الحمدلله این بهره‌گیری شد برای الگوگیری از این شهید بزرگوار در بسیاری از برنامه‌های فعلی سپاه و نام این شهید پرآوازه در برنامه‌های بسیج بنام طرح شهید بهنام محمدی.

سالاری گفت: انقلاب و ولایت یک رابطه مستقیم باهم دارند و معتقدیم انقلابی که بدون ولایت الهی یعنی بدون، ولی الهی باشد قطعا ظفر ندارد و محکوم به شکست است و با استناد به آیات الهی انقلابی که، ولی فقیه داشته باشد نصرت الهی را درپی دارد.

او افزود: همه ما چهره مقاومت را با اسم شاخص می‌شناسیم و کل محور مقاومت رادر چهره سردار سلیمانی می‌بینیم ایشان با معرفی انقلاب اسلامی، فرهنگ بسیجی جهاد و مقاومت در بین فرماندهان سبب یک وحدت در بین نیرو‌های مقاومت شدند.

سالاری ادامه داد: امروز پای کار بودن جوانان یک مسئله مهمی است که باید به طور عمیق به آن اشاره کرده همچنان که مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بنا را بر حضور نسل سوم و چهارم انقلاب گذاشته‌اند؛ به جوانان می‌شود اطمینان کرد و مانند جنگ تحمیلی فرماندهی عملیات جنگ‌های سخت و نرم را به آن‌ها سپرد وموفقیت‌های زیادی را با وجود جوانان می‌توانیم به دست آوریم.

او انقلاب اسلامی را یک رخداد بی‌بدیل در دوران معاصر دانست و گفت: فجر اسلامی در تاریخ بشریت است و منشا آثار شگرفی شده است، در منطقه ایران و جهان انقلاب یک شجره طیبه است که با تکیه بر ریشه‌های استوار و محکم روز به روزبر درخشش اضافه خواهد کرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران جنگ تحمیلی دفاع مقدس فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق

ایسنا/زنجان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ابهر گفت: روشن شدن هیمنه پوشالی آمریکا و تقویت غرور ملی از مهم‌ترین نتایج عملیات وعده صادق است.

سیاوش طاهری امروز (شنبه ۸ اردیبهشت ماه) در دیدار با جمعی از سپاهیان ابهر که در راستای تقدیر از عملیات وعده صادق برگزار شد، حملات سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی را یک افتخار غرورانگیز دانست و اظهار کرد: این اقدام سپاه که در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تنبیه رژیم صهیونستی صورت گرفت نشان داد این رژیم پوشالی است و هیمنه پوشالی آن نیز برای همگان روشن شد.

وی با توضیح اینکه حملات موشکی ایران به رژیم اشغال‌گر صهیونستی نشان اقتدار ایران اسلامی است، گفت: با انجام عملیات وعده صادق توسط دلیرمردان کشورمان دنیا فهمید که ایران اسلامی در حفاظت از کیان اسلامی خود با هیچ قدرتی مسامحه نمی‌کند.

او با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی تدابیر رهبر معظم انقلاب را اجرایی کرده و کارهای بسیار خوبی را برای این انقلاب انجام داده‌اند و در مقابل تفکر و اندیشه دشمن به خوبی ایستادند، تصریح کرد: این ایستادگی موجب شده که دشمن همچنان نتواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند.

در ادامه این دیدار نیز فرمانده سپاه ناحیه ابهر، عنوان کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مولد انقلاب، رسالت صیانت از انقلاب و حفظ دستاوردهای آن را داشته و کارهای موثری در کشور انجام داده است.

سرهنگ علیرضا افشار حملات موشکی ایران را گوشه‌ای بسیار کوچک از قدرت نظامی کشور دانست و افزود: در ۷۵ سال گذشته این رژیم توسط قدرت مسموم رسانه‌های خود، القا کرده بود گنبد آهنی این رژیم غیر قابل نفوذ بوده و هیچ چیزی از آن قدرت عبور ندارد اما دنیا دید که گنبد آهنی این رژیم نیز همانند خود رژیم پوشالی است.

وی خاطرنشان کرد: ما رژیمی را تنبهه کردیم که بنا به آمار رسمی کلاهک هسته‌ای دارد و در این حملات نیز امریکا و اروپا و برخی کشورهای همسایه از آنها حمایت می‌کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • سپاه در هر صحنه‌ای که وارد شد میدان پیروزی بود
  • جانشین فرمانده سپاه : عملیات «وعده صادق» صهیونیست ها را مضحکه تمام جهان کرد / دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • برگزاری آیین نخستین سالگرد شهید غیرت، حمیدرضا الداغی در سبزوار