Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیدخام گفت: در روز عید سعید فطر تمام صندوق های مربوط به کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه به صورت متحدالشکل و با عنوان شورای زکات استان قزوین در پایگاه های مربوطه مستقر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «مریم بیدخام» در جلسه کارگروه نحوه مشارکت موسسات خیریه استان با تشریح دستورالعمل نحوه مشارکت سازمان های مردم نهاد و موسسات خیریه در جمع آوری زکات فطره بیان کرد: پلیس امنیت عمومی استان با عوامل ناشناس به خصوص صندوق‌های فاقد نشانه و مشخصات تعیین شده که اقدام به جمع آوری زکات فطره کنند، برخورد می ‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین ادامه داد: پلیس امنیت عمومی نظارت‌های قانونی و برخوردهای لازم را در این خصوص اعمال خواهد کرد و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با شماره 21825057 تماس گرفته و موارد تخلف را گزارش کنند.

 

وی عنوان کرد: تمامی صندوق‌های زکات فطره قبل از استقرار در پایگاه‌های مجاز، پلمب شده و پس از مهلت جمع آوری زکات در حضور نمایندگان کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه شمارش و صورتجلسه خواهد شد.

 

بیدخام خاطرنشان کرد: مبالغ جمع‌ آوری شده زکات در مساجد استان، توسط هیئت امنای مساجد و تحت نظارت امام جماعت در اسرع وقت بین نیازمندان آن منطقه توزیع خواهد شد.

 

وی با تأکید بر یکپارچگی و جلوگیری از تعدد صنادیق در روز عید فطر اظهار کرد: تمامی صنادیق مربوط به کمیته امداد، بهزیستی و موسسات خیریه به صورت متحد الشکل با آرم شورای زکات و لوگوی دستگاه یا موسسه خیریه ذیربط در پایگاه های مربوطه مستقر خواهند شد.

 

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با اشاره به روش های پرداخت زکات فطره به صورت غیر حضوری اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیرانه بیماری کرونا، شهروندان می توانند زکات فطریه خود را از طریق شماره حساب اعلامی از سوی شورای زکات استان و به روش الکترونیکی پرداخت کنند.

 

وی گفت: تشکل های خیریه  دارای پروانه فعالیت معتبر در صورت ارائه گزارش عملکرد سال 98 و درخواست جمع آوری زکات، از طریق استانداری به شورای زکات معرفی می شوند.

 

بیدخام یادآور شد: در جلسه کارگروه ۶ موسسه واجد شرایط مذکور  به اسامی،  موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران، کانون خیریه حمایت از بیماران کلیوی امام سجاد (ع)، موسسه خیریه مرحوم آیت اله باریک بین، موسسه خیریه راه فرشتگان آسمانی و موسسه خیریه جوانمردان عترت برای صدور مجوز جمع آوری زکات فطره معرفی شدند.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا زکات فطریه استانداری قزوین موسسات خیریه جمع آوری زکات موسسه خیریه شورای زکات زکات فطره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین از پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در این استان در چارچوب عملکرد کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات خبر داد.

وهاب میزانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین درباره کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات قزوین اظهار کرد: گشت‌های مشترک کنترل املاک و مستغلات در استان قزوین به منظور ساماندهی مشاوران املاک در سال جدید ادامه دارد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین معضلات حوزه مسکن، سوداگری مشاوران املاک است و این افراد در گرانفروشی مسکن و اجاره‌بها نقش اساسی دارند، از این رو باید نسبت به ساماندهی فعالیت‌های آن‌ها اقدام شود.

سرپرست راه و شهرسازی استان قزوین ادامه داد: از همین‌رو به منظور تنظیم و کنترل املاک و مستغلات گشت‌هایی در استان قزوین از سال گذشته آغاز شده است و تاکنون ۲۶۴۶ بازدید در سطح استان انجام شده که از این تعداد ۷۴۳ مورد تخلف ثبت شده است.

میزانی عنوان کرد: نداشتن پروانه کسب، نرخنامه، نداشتن کد رهگیری و عدم صدور فیش رسید کمیسیون وجوه دریافتی و گران فروشی در بحث اخذ کمیسیون‌های مصوب استان عمده تخلفات محرز در بنگاه‌های املاک است که در همین راستا ۶۹۱ مورد پرونده برای مشاورین املاک متخلف تشکیل شده و از این تعداد ۱۲۴ مورد پلمپ شده و اخطار دریافت کردند.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی جرایم متخلفین بالغ بر سه میلیارد و ششصد میلیون تومان بوده که از این مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان آن وصول شده است. گشت مشترک نظارتی به همراهی دستگاه های حاضر در این گشت تا ساماندهی بازار مسکن و زمین ادامه خواهد داشت و اجازه تخلف به مشاورین املاک نخواهیم داد و با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرپرست راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین با همکاری صنعت معدن و تجارت، صنف مشاورین املاک، تعزیزات حکومتی، اتاق اصناف و نیروی انتظامی در بازدید گشت مشترک حضور دارند تا شاهد ساماندهی فعالیت مشاوران املاک به منظور بهبود وضعیت حوزه مسکن باشیم و در سال جدید هم این گشت زنی ها تا ساماندهی فعالیت مشاوران املاک ادامه خواهد داشت.

کد خبر 749300

دیگر خبرها

  • باید از ظرفیت‌های ارزنده جوانان عشایر بیشتر بهره‌مند شویم
  • جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول
  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • چهار هزار میلیارد ریال صرف احداث طرح های جمع آوری آبهای سطحی و ساماندهی آبگرفتگی معابر کرج شده است.
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین