Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) بمناسبت عید سعید فطر، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، در پیام دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا آمده است:

«روز عید فطر روز پاکی روح و فرصت برخورداری از فیض عظیم الهی و در پیش گرفتن راه مستقیم پروردگار پس از ماه طهارت و ضیافت الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 روز عیدی گرفتن از خدای متعال، با دل خاضع و خاشع و درخواست خیراتی که به برترین بندگانش عنایت فرموده است که توفیق دستیابی به تابش نور معرفت و توبه و انابه برای رفع تاریکی ها و گرفتاری ها بوده است.

این لطف و عیدی با روزه داری و عبادت و اطاعت و شستشوی روح و بهره‌مندی از فضیلت‌های ماه با عظمت و کرامت، شریف و با فضیلت آغاز و با ادامه بندگی و حبس شیاطین ان‌شاءالله مستدام می ماند.

این ماه مبارک سختی هایی نیز به همراه داشت و به تأسی از «افضل الأعمال احمزها» متدینین ایران اسلامی در ماه رمضان، متفاوت از سال‌های قبل به دلیل مواجهه با ویروس منحوس کرونا با حسرت حضور در مساجد، خانه های خود را به عطر و نام مسجد متبرک نمودند و به آن برکت بخشیدند. آنها با تمسک به آموزه‌های دینی و لبیک به اوامر ولی امر مسلمین جهان، با در پیش گرفتن رزمایش مواسات و همدلی با عشق و ایثار در آزمون «فاستبقوا الخیرات» و انجام کمک مومنانه به همنوعان خود، روش صحیح انسانی و سبک زندگی اسلامی را به مدعیان تمدن در دنیا نشان دادند.

دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، پیشاپیش حلول ماه شوال و فرارسیدن عید سعید فطر را به محضر حضرت ولی عصر امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) و مردم مسلمان به ویژه مردم انقلابی عزیزمان تبریک عرض نموده و از بین رفتن درد و رنج مردم در کشورهای اسلامی تحت ستم ظالمان خونخوار جهان و همچنین رفع مشکلات دردمندان از ویروس منحوس کرونا را از خداوند متعال درخواست می‌نماید.»

انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران عيد فطر دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا فرماندهی معظم کل قوا دفتر عقیدتی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرشاد رواد امروز، ۸ اردیبهشت ماه، در جمع خبرنگاران که به‌مناسبت هفته عقیدتی ‏سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته معلم از ۸ تا ۱۴ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده که ۴۰۰ برنامه برای اجرا در این هفته در نظر ‏گرفته شده است.‏

وی ادامه داد: از جمله برنامه‌های این هفته می‌توان به دیدار اقشار و فرماندهان با ائمه ‏جمعه تمام شهرهای استان، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در سراسر استان، دیدار ‏با خانواده شهدا و برگزاری همایش‌های بزرگداشت هفته عقیدتی در همه نواحی مقاومت ‏بسیج اشاره کرد.‏

رواد بیان کرد: همچنین مراسم زنگ سپاس از معلم در سطح مدارس منتخب استان با ‏همکاری بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.‏

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: برگزاری کرسی‌های ‏آزاداندیشی بین دانشجویی و حوزه‌های علمیه، اعلام فراخوان مقاله در سطح دانشگاه‌ها و ‏حوزه‌ها، برگزاری نشست‌های علمی در کانون‌های برتر و برگزاری همایش فریاد مطهر ‏در آخرین روز از این هفته با حضور طیف گسترده بسیجیان در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ‏ماه از جمله برنامه‌های شاخص ما در این هفته است.‏

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست