Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محمدحسن خلجی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: محدودیت ترافیکی در شهر زنجان از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه /چهارم خرداد ماه/ تا پایان اقامه نماز اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: عوامل پلیس راهور زنجان در تمامی مسیرهای منتهی به محل اقامه نماز عید فطر (میدان رسل مقابل مصلی)، ازجمله میدان سرباز گمنام و مقابل حسینیه عاشقان ثارالله استقرار خواهند یافت تا تردد خودروها مشکلی برای شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی، پیش نیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی تصریح کرد: صبح یکشنبه تردد کلیه خودروها از تقاطع تربیت، تقاطع درالقرآن کریم زنجان و تقاطع خیابان سوم کوچمشکی به سمت میدان رسل، ممنوع خواهد بود و رانندگانی که محدودیت ترافیکی اعلام شده را نادیده بگیرند در این صورت از سوی عوامل پلیس راهور زنجان مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

مسوؤل اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نمازگزارانی که با خودروهای شخصی به محل اقامه نماز عید سعید فطر عزیمت می‌کنند می‌توانند وسایط نقلیه خود را در پارکینگ مصلی نماز جمعه، پارک کنند.

خلجی افزود: خودروهای پارک شده در مسیرهای اعلام شده به منظور امنیت و آرامش هرچه بهتر و بیشتر نمازگزاران زنجانی با استفاده از جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهند شد.

رییس ستاد اقامه نماز جمعه زنجان نیز گفت: از ساعت ۲۴ بامداد یکشنبه مسیرهای منتهی به میدان رسل بسته خواهد شد تا محل برای اقامه نماز عید فطر آماده شود.

حکمعلی اسماعیلی افزود: نماز عید فطر ساعت ۶:۳۰ صبح روز یکشنبه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با بیماری ویروس کرونا، اقامه خواهد شد و بهتر است نمازگزاران به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری از مهر، سجاده، کتاب دعا،  ماسک و دستکش شخصی خود استفاده کنند.

برچسب‌ها عید سعید فطر انتظامی زنجان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر انتظامی زنجان بهداشت و سلامت عید سعید فطر انتظامی زنجان بهداشت و سلامت اقامه نماز عید نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۴۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود

نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

به گزارش مشرق، نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران هفتم اردیبهشت ماه به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی و در دانشگاه تهران اقامه می‌شود.

طبق روال ساعت ۱۰:۳۰ صبح درب‌های دانشگاه به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه‌ها از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران