Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در حاشیه برگزاری ویژه برنامه «شب های همدلی» که به همت قرارگاه جهادی فاطمیون قم برگزار شد، با اشاره به برپایی پویش مردمی «علی یاوران» اظهارکرد: در سیره ائمه معصومان (ع)، کمک مؤمنانه را شاهد هستیم اما مقام معظم رهبری همیشه نسبت به طرح نکاتی از سیره آن حضرات سبقت گرفته‌اند و مطالبی را مطرح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا حربه دشمن است

وی ویروس کرونا را حربه دشمن دانست و گفت: بعد از ابتلای ناخواسته کرونا که عارض شد، دشمن از این سلاح بر علیه ما استفاده کرد تا اقتصاد چین و اعتقاد و اقتصاد ایران را هدف قرار دهد و این حربه دشمن به وسیله ویروس کرونا بود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه مواسات و کمک مؤمنانه سیره معصومان (ع) بوده است، تصریح کرد: وقتی که معیشت مردم در مضیقه قرار می‌گیرد، افراد نسبت به اعتقادات خود متزلزل می‌شوند.

حربه دشمن به واسطه ویروس کرونا از کارآمدی افتاد

وی افزود: کمک مؤمنانه بدون در نظر گرفتن خط و خطوط سیاسی و گروه و جناحی بسیار زیباست؛ مصادیق زیادی از این نوع کمک‌ها را در طول تاریخ انقلاب داشته‌ایم، از جمله اینکه در زمان جنگ هشت ساله، پیاده روی اربعین و در همین کمک مؤمنانه این اتفاق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی با اشاره به اینکه حربه دشمن به واسطه ویروس کرونا از کارآمدی افتاد، اظهار داشت: در این حرکت مؤمنانه، دل‌ها به هم نزدیک شده است و مردم از هم دستگیری می‌کنند؛ حربه دشمن به واسطه ویروس کرونا از کارآمدی افتاد و قلب‌ها به هم نزدیک شد، هر چند که دشمنان گمان می‌کردند با این شیوع این ویروس، مردم از هم دور می‌شوند.

مردم با برپایی پویش «علی یاوران» در اعتقاد خود راسخ‌تر شده‌اند

وی با بیان اینکه مردم با برپایی پویش «علی یاوران» در اعتقاد خود راسخ‌تر شده‌اند، گفت: علی یاوران، علی باورانند و علی باوران، یاورانند، اینها از هم جدا نیستند؛ با این کار، نقشه دشمنان در قضیه کرونا نقش بر آب شد؛ پویش مردمی «علی یاوران» نکته اقتصادی و اعتقادی در خود دارد و آن اینکه مردم در اعتقاد خود راسخ‌تر شده‌اند.

هیئتی‌ها همیشه در خط مقدم بوده‌اند

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه هیئتی‌ها همیشه در خط مقدم بوده‌اند، تصریح کرد: این پویش بسیار مؤثر بوده و چند صد هیئت این پویش را در سطح کشور به راه انداخته‌اند و اثر آن را در رسانه و در میان مردم مشاهده می‌کنیم؛ با اینکه هیئآت و مساجد تعطیل است، اما هیئتی‌ها همیشه در خط مقدم بوده‌اند.

وی به روایتی در خصوص پاداش افطاری به فرد روزه دار پرداخت و با بیان اینکه حداقل اثر مواسات و کمک مؤمنانه بروز نشاط در قلب فرد و خانواده است، افزود: اگر هر کسی به اندازه وسع و توان خود بتواند از نیازمندان دستگیری کند، این کمک، هم برکت در مال و هم برکت بر نسلش را در پی خواهد داشت.

پویش «علی یاوران» حرکتی کاملاً مردمی است

حجت الاسلام والمسلمین مؤمنی ضمن مردمی خواندن پویش «علی یاوران» اظهار کرد: این پویش اصلاً وابسته به جایی نیست و کاملاً مردمی بوده و مردم آن را اداره می‌کنند و هیچ بودجه‌ای بابت آن دریافت نشده و حرکتی کاملاً مردمی است؛ بنابراین، هر کسی که توانایی دارد، به این پویش ورود پیدا کند و پیوند بخورد.

کد خبر 4932049

منبع: مهر

کلیدواژه: ماه رمضان ۹۹ مواسات هیات مذهبی ماه رمضان ۹۹ شب قدر ویروس کرونا قرآن دعا و نیایش روز قدس برنامه تلویزیونی سوره کنفرانس بین المللی امام علی ع فلسطین تفسیر قرآن ماه مبارك رمضان شبکه چهار سیما روز جهانی قدس حربه دشمن ویروس کرونا کمک مؤمنانه علی یاوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد.وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد.وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع ترین خبرهای امسال دارفانی را وداع گفت‌.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902553

دیگر خبرها

  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • جبلی: مسعود اسکویی مصداق بارز نشاط و سرزندگی بود
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • ایران جوان بمان (جمعیت) در البرز معرفی می شود
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه