Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@11:28:27 GMT

شباهت «دوم» و «سوم» خرداد از نگاه معین

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۲۲۰

خرداد: یک فعال سیاسی اصلاح طلب با نگارش متنی به شباهت دو تاریخ سیاسی، دوم خرداد سالگرد پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات و سوم خرداد سالگرد آزادی خرمشهر پرداخت.
به گزارش خرداد، مصطفی معین وشت:
«هر چند میان دو رخداد تاریخی ۲ خرداد ۷۶ و ۳ خرداد ۶۱ پانزده سال فاصله وجود داشت، اما از ویژگی های مشترکی برخوردار بودند!
یکی در شرایط جنگی نابرابر و دیگری در رقابتی نابرابر، پیروزی ملت را در پی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین جوانان کشور از نظر خلوص، آگاهی و آرمانخواهی نقش اول را در هر دو پیروزی بر عهده داشتند. فتح خرمشهر را امام "نصرت الهی" (خرمشهر را خدا آزاد کرد) دانستند و انتخابات دوره هفتم ریاست جمهوری (فتح قلوب) را رهبری "حماسه مردمی" نامگذاری کردند. شاخص ترین چهره‌های آن نبرد نظامی(علی صیاد شیرازی) و آن رقابت سیاسی(سید محمد خاتمی)، شخصیت هائی اخلاقی، متعهد، مظلوم و محبوب بودند.
ولی قدرناشناسی و کفران نعمت، باعث محروم ماندن مردم از سرمایه‌های نمادین و ارزشمند ملی خود می‌گردد.» برچسب ها: معین ، اصلاح طلب ، اصلاح‌طلبان ، مصطفی معین

منبع: خرداد

کلیدواژه: معین اصلاح طلب اصلاح طلبان مصطفی معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید

سعید معین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار مبارزه علیه آفت سن در مزارع گندم انجام شده است. از مجموع سطح مبارزه ۶۰ هزارهکتار علیه پوره و مابقی سن مادر صورت گرفته است‌.

معین ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که سطح مبارزه علیه سن مادر به ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۲ میلیون و ۶۰۰ هزارهکتار برسد.

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی و همگانی حفظ نباتات افزود: با توجه به شیوع آفت سن در مناطق معتدل و سردسیر به کشاورزان توصیه می شود که با مشورت کارشناسان حفظ نباتات اقدام به مبارزه کنند. 

به گفته او، با توجه به شرایط بارش باران و دمای سرد و گرم که روی عملیات مبارزه اثر می‌گذارد، از این رو در تلاش هستیم که ۵۰ درصد مبارزه در سن مادر و قبل از تبدیل شدن به پوره انجام شود.

معین بیان اینکه تاکنون خسارتی به مزارع از حیث آفت سن گندم وارد نشده است، گفت: کشاورزان طی ۲ هفته باقی مانده با انجام سم پاشی به موقع به گونه ای عمل کنند که تبدیل آفت سن گندم به پوره به حداقل برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • سطح مبارزه علیه آفت سن گندم به یک میلیون و ۲۰۰ هزار هکتار رسید
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • (تصاویر) پریناز ایزدیار همزداش را پیدا کرد؛ شباهت عجیب دو بازیگر زن ایرانی و ترکی!
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • معین تقوی طلایی شد
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • «عملیات وعده صادق» از نگاه شخصیت‌های سیاسی ترکیه