Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@22:41:32 GMT

موزه‌های ایالات‌ متحده بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۳۲۳

موزه‌های ایالات‌ متحده بازگشایی می‌شوند

همچنان که موزه‌های سراسر ایالات‌متحده برای بازگشایی برنامه‌ریزی می‌کنند، موزه‌ هنرهای زیبا «هیوستون»‌ به عنوان نخستین موزه‌ بزرگ ایالات متحده با در نظر گرفتن پروتوکل‌های بهداشتی و امنیتی آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آرت‌نت نیوز، همچنان که قوانین قرنطینه در بسیاری از ایالات‌های ایالات‌متحده کاهش ‌پیدا می‌کند، موزه‌های واقع در این ایالات‌ نیز برنامه‌ها و زمان‌بندی‌هایی برای بازگشایی اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال موزه هنر سن آنتونیو در تاریخ بیست و هشتم مارس، موزه هنر بوکا ریتون در سوم ژوئن، موزه هنر ویچیتا در بیست و سوم ژوئن و موزه هنر کلیولند در سی‌ام ژوئن بازگشایی خواهند شد.

درهای موزه کودک هیوستون نیز از اول ژوئن و با محدودیت پذیرش فقط ۵۶۰ نفر در هر روز، دوباره باز خواهد شد. بازدید روزانه از این موزه در شرایط عادی به ۵ هزار الی ۶ هزار نفر می‌رسید.

با آغاز فعالیت مجدد موزه هنرهای زیبا «هیوستون» از امروز، استفاده از ماسک برای بازدیدکنندگان الزامی و به همراه داشتن غذا،‌نوشیدنی و یا کیف‌های بزرگ ممنوع خواهد بود.

همچنین دمای بدن بازدیدکنندگان پیش از ورود به موزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. رعایت فاصله گذاری اجتماعی الزامی خواهد بود و فقط از ۲۵ درصد از ظرفیت  اتاق‌های مختلف این موزه استفاده خواهد شد.

علامت‌های لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی که در موزه هنرهای زیبا «هیوستون» نصب شده است. 

مسوولان این موزه به بازدیدکنندگان توصیه کرده‌اند بلیت‌های خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند.

«گرگ ابوت»‌، فرماندار تگزاس اواخر ماه آوریل  اعلام کرد،  موزه‌ها و سایر مراکز فرهنگی این ایالت اجازه دارند از یکم ماه «می»‌ فعالیت خود را از سر بگیرند، با این حال در زمان انتشار  این خبر موسسات و موزه‌های این ایالت ترجیح داده‌اند به دلیل خطر ویروس «کرونا» همچنان تعطیل باقی بمانند.

مسوولان موزه هنرهای زیبا «هیوستون» به دلیل عدم آمادگی کافی در کنار سایر موزه‌های این ایالت از بازگشایی این موزه در یکم ماه «می» خودداری کردند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موزه ایالات متحده بازگشایی هنرهای زیبا موزه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد

دانشگاه ورمونت اعلام کرد سفیر ایالات متحده در سازمان ملل، دیگر در اواخر این ماه برای فارغ التحصیلان سخنرانی نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، با اعلام دانشگاه ورمونت، «لیندا توماس گرینفیلد» نماینده آمریکا در سازمان ملل برای فارق‌التحصیلان سخنرانی نخواهد کرد؛ اقدامی که یک پیروزی برای دانشجویان حامی فلسطین محسوب می‌شود.

طبق گزارش تایمز اسرائیل، دانشجویان دانشگاه ورمونت خواستار حذف سخنرانی گرینفیلد در مراسم آتی به دلیل نقش وی در وتوی چندین قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل در رابطه با غزه، شده بودند.

در روزهای اخیر تظاهرات‌های متعدد طرفدار فلسطین در دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده صورت گرفته است و معترضان خواستار توقف حمایت نظامی، مالی و دیپلماتیک ایالات متحده از عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در غزه شده‌اند که منجر به شهادت بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی و زخمی‌شدن بیش از ۷۷۰۰۰ نفر دیگر شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینجا «ایالات متحده اسرائیل» است!
  • ظریف: دانشجویان معترض آمریکایی بر خادمان حرم‌های شریف شرف دارند
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد
  • (تصاویر) مقایسه بمب افکن چینی Xi’an H-۲۰ و B-۲۱ آمریکایی؛ کدام بهتر است؟
  • صبر امریکا لبریز شد؛ اگر حماس آتش‌بس را نپذیرید از قطر اخراج می‌شوند؟
  • نشست «نسل تیک‌تاکی و خیزش دانشگاه‌های ایالات متحده» برگزار می‌شود
  • بلینکن: کمک‌های نظامی جدید به اوکراین، سرمایه‌گذاری در آمریکا است
  • روسیه: اکثر حملات سایبری از سوی آمریکا انجام می‌شود
  • دانشگاه ورمونت سخنرانی سفیر آمریکا در سازمان ملل را لغو کرد