Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@07:41:28 GMT

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار محمودآباد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۳۶۳

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار محمودآباد

سیدداود موسوی، امام جمعه و علیرضا شریعت، فرماندار محمودآباد، به‌مناسبت سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر پیام مشترکی صادر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از محمودآباد؛ متن این پیام به شرح زیر است:

حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فرازو نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه آفرینی‌، مقاومت و عزم مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب، اقتدار و امنیت ایران اسلامی تا پای جان ایستادند تا دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم، برای همیشه مایوس بماند.

آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.

بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.

بدینوسیله فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور شهرستان محمودآباد، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می نمائیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مازندران محمودآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران

به گزارش صدای ایران از انتخاب،بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».

ایلنا: وزیر خارجه آمریکا رهبران کشور‌های خلیج فارس را به یکپارچگی دفاعی بیشتر فراخواند.

«آنتونی بلینکن»، وزیر خارجه ایالات متحده، خطاب به رهبران کشور‌های حوزه خلیج فارس گفت که رویارویی ایران و اسرائیل نیاز به یکپارچگی دفاعی بیشتر را نشان می‌دهد.

بلینکن در جریان نشست وزرای شورای همکاری خلیج فارس در ریاض، پایتخت عربستان سعودی، طی اظهاراتی مدعی شد: «این مسئله تهدید حاد و فزاینده ایران را نشان می‌دهد، اما همچنین نیاز به همکاری در زمینه دفاع یکپارچه را هم نشان می‌دهد».


دیگر خبرها

  • صاحب‌نظر روس: ایران الگوی مثال‌زدنی پیشرفت برای شرق و غرب است
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • درخواست آمریکا : سیستم مشترک دفاع هوایی کشورهای عربی مقابل ایران
  • وزیر دفاع پیام صادر کرد
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • وزیر دفاع یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت