Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از گذشت تقریبی ۳ ماه از ورود ویروس کرونا در کشور هنوز برخی از اصناف با افت شدید تقاضا و فروش همراه شده‌اند یکی از تاثیرات منفی کرونا بر روی بازار تخته وایت برد های مغناطیسی بوده وعلت آن نیز بسیار روشن است:

تعطیلی مدارس و دانشگاه و تمامی مراکز آموزشی

دقیقا از شروع ویروس تا به اکنون خرید مدارس و کلیه مراکز آموزشی به صفر رسیده و مهم ترین و پر مصرف ترین قلم در مصارف آموزشی تخته وایت برد است که با کاهش تقاضا روبرو شده تا آنجایی که بسیاری از تولید کنندگان وایت برد یا به طور کل کارخانه را تعطیل و یا پرسنل و نیروی انسانی را به نصف رسانیده‌اند و یا خط تولید وایت برد را قطع و به جای آن خط تولید تابلو اعلانات را جدی تر و قوی تر دنبال می‌کنند برای اینکه همچنان فروش تابلوهای اعلانات به علت پراکندکی متقاضی همچنان فروش معقولی را داراست با اینکه تنوع در نوع تابلو اعلانات بسیار بالاست ولی چون منازل و ادارات نیاز زیادی به تابلو اعلانات دارند همچنان فروش خوب است یا حداقل ناامید کننده نیست هر چند که تابلو اعلانات هم از نوع شیشه خور و هم از نوع دور قاب با افت فروش ۴۰ درصدی همراه شده ولی با مقایسه با وایت برد که افتی نزدیک به ۹۰ درصد داشته واقعا وضعیت بهتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..

حال روز وایت برد شیشه ای ( گلس برد) هم در رده افت های نسبتا زیاد قرار می‌گیرد ولی وایت برد شیشه ای هم افتی کمتر از وایت برد مغناطیسی داشته و نزدیک به ۶۰ درصد که در مقایسه ما بین تابلو اعلانات و وایت برد مغناطیسی قرار میگیرد علت آن نیز مصارف خانگی و ادارات خصوصی است....

حال سوال اینجاست که این افت بازار تا کی ادامه دارد؟

دقیقا تا بازگشایی کامل کلیه مراکز آموزشی که با وایت برد-تابلو اعلانات - وایت برد شیشه ای سروکار دارند

سوال بعدی حال فرض بر اینکه کلیه مدارس بازگشایی شد حال بازار وایت برد چه میشود؟

پس از گذشت یک ماه با بازگشایی مدارس و دانشگاه فروش بسیار خوبی برای وایت برد مغناطیسی پیشبینی میشود دلیل آن هم مشخص است و ان این است که ماهیت صفحه وایت برد در مقایسه با وایت برد شیشه ای بسیار شکننده تر و ضعیف تر است یعنی از کیفت پایین‌تری برخوردار است...

در واقع دشمن صفحه وایت برد گردوخاک است و این ۳ ماه تعطیلی کافیست که صفحه وایت برد خصوصیات پاک شوندگی خود را از دست دهد و دیگر آن کیفیت سه ماه گذشته را نداشته باشد و مدیران بعد گذشت چند هفته به این تصمیم میرسند که وایت برد نو خریداری کنند و این وضعیت کمک شایانی به تولید کنندگان می‌کند تا قسمتی از زیان خود را جبران کنند.

 

ولی وضعیت دیگر برای تابلو اعلانات و وایت برد شیشه‌ای تکرار نمی‌شود چون این دو برخلاف وایت برد با گذشت زمان و گردوخاک معیوب نمی‌شود.

در آخر امیدواریم هرچه سریع تر ویروس کرونا را شکست داده تا دوباره نشاط اجتماعی و چرخه اقتصادی به اوج خود برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: وایت برد تابلو اعلانات تابلو اعلانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

مهر در گزارشی نوشت: قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901266

دیگر خبرها

  • (تصاویر) رولکس؛ نسخه «چه کسی اهمیت می‌دهد»
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • کشاورزان مکلف به نظارت بر استخرهای کشاورزی
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • کاربرد تابلو برق‌های صنعتی در صنایع مختلف (مانند فولاد، نفت، گاز، پتروشیمی و...)
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت