Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم فوتبال تاتنهام می‌گوید از آقای خاص به دلیل گرفتن جای او در نیمکت سفیدپوشان لندن ناراحت نیست. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریسیو پوچتینو می‌گوید از انتخاب ژوزه مورینیو به عنوان جانشین او پس از اخراجش از این تیم ناراحت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوچتینو که فصل گذشته تاتنهام را به فینال لیگ قهرمانان رساند، در اوایل فصل جاری به خاطر شروع ضعیفی که با این تیم داشت اخراج شد و جای خود را به مورینیو داد.

این مرد آرژانتینی درباره جانشینی که تاتنهام برای او انتخاب کرد به نشریه گاردین گفت: من بسیار خوشحالم که مورینیو در تاتنهام جای مرا گرفت. خوشحالم که باشگاه را در چنان شرایطی ترک کردم و مطمئنم که مورینیو هم بابت شیوه‌ کمک ما به او برای ساختن تیم که البته الان دیگر تیم اوست بسیار قدردان است.

پوچتینو در ادامه تأکید کرد که با مورینیو رابطه‌ای دوستانه دارد و این رابطه هم از زمانی که آنها در لالیگا به ترتیب هدایت تیم‌های اسپانیول و رئال مادرید را برعهده داشتند نشأت می‌گیرد. او همچنین به شیوه طعنه‌آمیز به انتخاب مورینیو به عنوان جانشین‌اش اشاره داشت و ماجرای زمانی که از او به عنوان جانشین احتمالی آقای خاص در رئال مادرید نام برده می‌شد را یادآوری کرد.

سرمربی پیشین تاتنهام عنوان کرد: مورینیو در رئال مادرید بودم. من آن روزها با خودم می‌گفتم:« شاید یک روز من جایت را در رئال مادرید بگیرم» اما زندگی اینطور است دیگر. این مورینیو بود که جای مرا در تاتنهام گرفت. باورنکردنی است، نه؟

مهمترین افتخار پوچتینو با تاتنهام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپای فصل گذشته بود. او اما معتقد است که حق تیمش بیشتر از این‌ها بود. او گفت: در بازی فینال ما بهتر از لیورپول بودیم و شاید حق‌مان بود که نتیجه بهتری کسب کنیم اما در نهایت قهرمان کسی است که نتیجه بهتری بگیرد.

پوچتینو: می‌خواهم پیش از مرگم با تاتنهام به قهرمانی برسم

 

مدتی است که از پوچتینو به عنوان گزینه اصلی مشتریان باشگاه نیوکاسل برای هدایت این تیم یاد می‌شود هرچند که هنوز روند انتقال مالکیت این باشگاه انگلیسی به سرمایه‌‌گذاران سعودی کامل نشده است.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال رئال مادرید تاتنهام مائوریسیو پوچتینو ژوزه مورینیو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال رئال مادرید تاتنهام مائوریسیو پوچتینو ژوزه مورینیو فوتبال رئال مادرید تاتنهام مائوریسیو پوچتینو ژوزه مورینیو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم

وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم

دیگر خبرها

  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • فیلم/ خلاصه دیدار بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • گل لروی سانه به رئال مادرید (بایرن مونیخ 1-1 رئال مادرید)
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم