Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن دارت استان گفت : هشتمین دوره مسابقات آزاد دارت آنلاین کشور (آداک) به مناسبت عید سعید فطر با شعار درخانه بمانیم به میزبانی استان هرمزگان و کمیته آداک دوشنبه ۵ خرداد برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هاشم جعفری با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر بیان کرد: آخرین مهلت ثبت نام تا ساعت 23امروز شنبه سوم خرداد می باشد که قابل تمدید نیز نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد:مسابقات به صورت آزاد (بانوان و اقایان ) در یک جدول تک‌حذفی برگزار خواهد شد که نوع تخته دارت بایستی تیغه‌ای یا میله‌ای و با ابعاد و الیاف استاندارد باشد و نحوه اجرا مانند مسابقات حضوری خواهد بود.

رئیس انجمن دارت استان ادامه داد: همچنین مسابقات در واتس‌آپ یا اینستا‌گرام به صورت لایو برگزار می‌شود که باید به صورت واضح بوده تا حریف بتواند امتیازات را ببیند.

جعفری گفت :مراحل اجرایی مسابقات به این صورت است کهمرحله ۵۱۲ نفر شنبه 5 خرداد، مرحله ۲۵۶ نفر سه شنبه ۶ خرداد، مرحله ۱۲۸ نفر چهارشنبه ۷ خرداد، مرحله ۶۴ نفر پنج شنبه ۸ خرداد، مرحله ۳۲ نفر جمعه ۹ خرداد، مرحله ۱۶ نفر شنبه ۱۰ خرداد، مرحله ۸ نفر یک شنبه ۱۱ خرداد، مرحله ۴ نفر دوشنبه ۱۲ خرداد، فینال سه شنبه ۱۳ خرداد در اینستاگرام و به صورت لایو برگزار خواهد شد.

وی افزود : چنانچه تعداد بازیکن ها از ۵۱۲ نفر بیشتر شود و وارد جدول ۱۰۲۴ تایی شود زمان آن مرحله نیز از طریق گروه دوست داران دارت اطلاع رسانی خواهد شد

جعفری در پایان بیان کرد: انجمن دارت کشور اولین انجمنی هستش که کمیته مسابقات مجازی شرکت داده است و همه استانها نماینده معرفی کرده اند و استان هرمزگان اولین استان در کشور بود که مسابقات انلاین استانی برگزار کرد و در درخواست دوباره برای میزبانی مسابقات کشوری به صورت آنلاین اکثر استانها نیز کاندید میزبانی شدند  و در نهایت با انجام  قرعه‌کشی نوبت استان هرمزگان هشتمین دور شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسابقات آنلاین دارت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان به شرح زیر است: ۱- محمدرضا احمدی از بوشهر ۲- محمدمهدی چوبین از قم ۳- حسین گوهری از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعودکلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال