Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-معاون آموزش متوسطه درباره نحوه و زمان برگزاری امتحانات عملی پایان سال هنرستانی‌ها توضیح داد.

علیرضا کمرئی معاون آموزش متوسطه درباره نحوه و زمان برگزاری امتحانات عملی هنرجویان اظهار کرد: در باره دروس مهارتی که در شاخه کاردانش شامل استاندارد‌های مهارت و در شاخه فنی و حرفه‌ای شامل کارآفرینی‌های فنی روش آموزش و ارزشیابی به طور حضوری و با رعایت پروتکل‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: شرایط امتحان از سوی مدارس به گونه‌ای ترتیب داده می‌شوند که فاصله گذاری رعایت شود؛ معمولا در دروس مهارتی تعداد دانش آموزان کم و حدود ۱۵ نفر است، اما اگر کارگاه شرایط لازم را ندارد باید دانش آموزان را تقسیم کنند و در چند گروه کار دنبال شود.

کمرئی با اشاره به اینکه از پنج پودمان مهارتی سه پودمان را قبل از تعطیلات ارزشیابی کرده بودیم، اظهار کرد: برای آموزش و ارزشیابی پودمان چهارم و پنجم حدود ۱۵ تا ۲۰ جلسه آموزشی نیاز است.

معاون آموزش متوسطه ادامه داد: با توجه به اینکه دانش آموزان پایه دوازدهم فارغ التحصیل می‌شوند اولویت را به آن‌ها دادیم تا آموزش را دنبال کنند همچنین برای دانش آموزان پسر امکان ورود به سربازی وجود دارد بنابراین ابتدا دانش آموزان دوازدهمی و سپس سایر پایه‌های تحصیلی مورد توجه هستند.

او بیان کرد: با توجه به اختیاراتی که در مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش به ما داده شده است امکان تداوم آموزش‌ها تا تابستان وجود دارد یا آنکه بخشی از آن به تابستان سال آینده موکول شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • آزمون‌های نهایی مبتنی بر ارزشیابی از یادگیری است
  • سؤالات امتحانات نهایی با هدف ارزشیابی یادگیری طراحی می‌شود