Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری گلستان از تشکیل پرونده برای یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از دادگستری گلستان، هادی هاشمیان اظهارداشت: بازرسی‌ها از دفاتر اسناد رسمی مشخص کرد یکی از دفاتر اسناد رسمی گرگان نزدیک به 2 میلیارد تومان هزینه های مربوط به مالیات نقل و انتقال، مالیات بر ارزش افزوده و هزینه الکترونیک اسناد را به حساب‌های دولتی واریز نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با دریافت این گزارش، پرونده این تخلف به شعبه دادیاری گرگان ارجاع و ادامه تحقیقات برای 8 نفر پرونده تخلف تشکیل شد.

کشف یک میلیون و 300 هزار لیتر انواع محلول احتکار شده در آذربایجان شرقی / تشکیل پرونده برای 50 متهمتشکیل پرونده قضایی برای تعدادی از اعضای شوراهای شهری و روستایی در گلستانتشکیل پرونده برای تعدادی از مدیران استانی در گلستان/تشکل‌های مردم نهاد از مدیران شکایت کردند

هاشمیان افزود: پرونده سردفتر و دفتریار این دفتر به  اتهام تحصیل مال نامشروع و خیانت در امانت و 6 نفر کارمند اداره ثبت اسناد و املاک  هم به اتهام گزارش خلاف واقع و اهمال در انجام وظیفه منجر به تضییع اموال دولتی در حال رسیدگی است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: خوشبختانه با پیگیری قاضی پرونده همه وجوه تضییع شده به بیت المال بازگشت.

وی با تاکید بر این رویکرد ما در مبارزه با فساد علاوه بر برخورد با متخلفان، اصلاح بسترهای بروز فساد هم هست افزود: برای پیشگیری از تخلفات اینچنینی در آینده، با تلاش قاضی جوان دادسرای گرگان بسترهای بروز تخلف بررسی و گزارش آن برای اصلاح سیستم به اداره ثبت اسناد و املاک استان ارسال شد.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاتر اسناد رسمی تشکیل پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در این خصوص اظهار کرد: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضائی تشکیل گردید.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدید نظر، این متهم به انفصال دائم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است. گفت: فرصت طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضائی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6087938

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی سال جاری انجام می شود
  • عملیاتی شدن نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد رسمی
  • نظارت هوشمند بر دفاتر اسناد و ابلاغ دیجیتال سردفتری عملیاتی می‌شود
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان