Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@02:24:36 GMT

توقیف محموله چند ۱۰ هزار لیتری سوخت در خلیج فارس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۵۹۹۲

توقیف محموله چند ۱۰ هزار لیتری سوخت در خلیج فارس

به گزارش «تابناک»، مهدی مرادپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرزبانان این شهرستان پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت، برای بررسی موضوع اکیپ گشت دریایی این یگان را به محل اعزام کردند.

وی افزود: مرزبانان حین گشت زنی با همکاری نیروی دریایی سپاه موفق شدند یک فروند موتورلنج حامل سوخت گازوئیل قاچاق را شناسایی و متوقف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده پایگاه دریابانی بوموسی گفت: مرزبانان در بازرسی از شناور توقیفی موفق شدند مقدار ۳۰ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کنند.

مرادپور بیان داشت: با اشاره به دستگیری ۳ قاچاقچی بیان داشت: براساس نظر کارشناسان ارزش ریالی سوخت‌های قاچاق کشف شده ۱۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز قدس نماز عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر فطریه یگان دریایی دریابانی خلیج فارس قاچاق سوخت محموله توقیف روز قدس نماز عید فطر دعای روز بیست و نهم رمضان عید فطر فطریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۵۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی پور امینایی، ظهر چهارشنبه در تشریح این خبر به خبرنگاران گفت: در پی درخواست‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت خودروهای شوتی در محور ماهان- بم و طی هماهنگی و دستور دادستان مرکز استان کرمان طرح ضربتی مبارزه با قاچاق سوخت با اولویت مقابله با خودروهای شوتی به مدت ۴۸ ساعت در محور پر تردد "ماهان-بم"اجرا شد.

وی افزود: در این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۷۳ دستگاه خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق بیش از ۱۳ هزار لیتر گازوئیل کشف و در این رابطه ۷۳ متهم شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به خطرات بسیار زیاد حمل سوخت از طریق خودروهای سواری و وانت از همگان خواست در صورت مشاهده و یا اطلاع از هرگونه دپو و یا قاچاق کالا و سوخت مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6100708

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • توقیف ۷۳ خودروی شوتی حامل سوخت قاچاق در کرمان
  • خلیج فارس توفانی می‌شود
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • کشف محموله قاچاق پارچه در شهرستان آستارا
  • انهدام 237 شناور حامل گازوئیل قاچاق و کشف 3.7 میلیون لیتر سوخت در هرمزگان
  • کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزهای هرمزگان
  • کشف بیش از ۳میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها از ابتدای سال تاکنون
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس