Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@22:18:52 GMT

کلوپ: پپ خوش پوش ترین مربی است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۲۷۲

کلوپ: پپ خوش پوش ترین مربی است

سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول از رقیب خود در دنیای مربی گری تعریف و تمجید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول که معمولاً رابطه خوبی با خبرنگاران دارد، در روزهای کرونایی بدون فوتبال در مورد مسائل مختلف اظهار نظر می‌کند.

خیلی‌ها پپ گواردیولا و یورگن کلوپ را بهترین سرمربی‌های جهان می‌دانند، این دو در رقابت‌های مختلف، جدال‌های جالبی با هم داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلوپ در یک گفتگوی کوتاه راجع به برخی مسائل صحبت کرده و در بحث لباس هم از پپ تعریف کرده است.

کلوپ گفت است: من فقط روی بازی تمرکز می‌کنم و مهم نیست چه شکلی به نظر می‌رسم، می‌دانم که خوب به نظر نمی‌آید چرا که در دید عموم کار می کنیم‌، اما وقتی آمدم به بورسیا دورتموند، با خودم گفتم باید تغییر در خودم ایجاد کنم و یک مدت جین و پیراهن پوشیدم، ولی دیدم راحت نیستم و به این معنی نیست که بد بوده است.

وی ادامه داد: به نظرم خوش پوش ترین مربی پپ گواردیولا است؛ زیرا هر چه می پوشد به او می‌آید و شاید یک لباس معمولی هم بپوشد، اما در تنش قشنگ است.

کلوپ افزود: وقتی که مربی هستید خودتان باشید و کار درستی که فکر می‌کنید را انجام بدهید، نمی‌شود هیچ وقت مثل شخص خاصی یا از کسی که الگو می‌گیرید باشید؛ به طور مثال پپ گواردیولا و تیمش را می‌بینید و می‌گوئید "خدای من"، ولی نمی‌توانید هیچوقت مثل او فکر و کار کنید.

کلوپ اظهار کرد: لباس پوشیدن بخشی از شخصیتت را تشکیل می‌دهد، ولی آنقدرها هم مهم نیست. می‌توان با کت شلوار یا لباس ورزشی به قهرمانی رسید.

کد خبر 425230

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گواردیولا یورگن کلوب فوتبال اروپا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت

لیورپول ممکن است با سرمربی هلندی و موفق فاینورد قرارداد امضا کند

طرفداری | احتمال معرفی شدن آرنه اسلوت به عنوان جانشین یورگن کلوپ در لیورپول قوت گرفته است. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، مذاکرات اولیه لیورپول با آرنه اسلوت بسیار مثبت بوده و به زودی شاهد دور بعدی مذاکرات بین طرفین خواهیم بود. اسلوت از نشستن روی نیمکت لیورپول استقبال می کند اما باشگاه انگلیسی برای استخدام او باید با فاینورد نیز به توافق برسد. باشگاه هلندی یک سال پیش در مذاکرات با تاتنهام برای صادرکردن مجوز جدایی اسلوت رقمی را درخواست کرد و مطمئنا از لیورپول نیز خواسته مشابهی خواهد داشت. رومانو می گوید در قرارداد این مربی 45 ساله با فاینورد بند فسخی وجود ندارد. 

آرنه اسلوت، گزینه غافلگیرکننده لیورپول برای جانشینی یورگن کلوپ

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • غیر رسمی؛ آرنه اسلوت سرمربی لیورپول شد
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • آرنه اسلوت: دوست دارم سرمربی جدید لیورپول شوم؛ منتظر توافق دو باشگاه هستم
  • کاپیتان لیورپول پشت جانشین کلوپ درآمد
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • وعده گواردیولا: مجانی به بارسا برمی‌گردم!
  • از ژابی به اسلات: کلوپ جدید پیدا نشد!
  • مذاکرات مثبت لیورپول با آرنه اسلوت