Web Analytics Made Easy - Statcounter

پوچتینو بر اساس معیارهای خودش، احتمال به دست گرفتن هدایت هیچ تیمی را رد نمی کند. 

طرفداری- مائوریسیو پوچتینو قصد دارد به عالم مربیگری برگردد و در این راستا احتمال مربیگری کردن در تیمی غیر از شش تیم برتر لیگ انگلیس را رد نمی کند. 

اسکای گزارش می دهد: این مربی آرژانتینی که نوامبر گذشته از اسپرز جدا شد، یکی از گزینه های به دست گرفتن هدایت نیوکاسل محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مصاحبه جدیدش گفت:

لندن را دوست دارم. می خواهم به زندگی کردن در لندن ادامه بدهم اما در همین حال به پیشنهادها از کشورهای مختلف گوش می کنم تا ببینم چه پیش می آید. من آماده هستم و حالا کادر فنی من بهتر از قبل است. ما از تجارب مان در اسپانیول، ساوتهمپتون و تاتنهام چیزهای زیادی یاد گرفتیم. چیزهای زیادی برای عرضه کردن به کسانی که در آینده به ما اعتماد می کنند خواهیم داشت. 

پوچتینو در مورد احتمال همکاری با نیوکاسل و شاخصه های اصلی خود برای انتخاب شغل بعدی گفت:

باید مثل روز اول مربیگری خودم رفتار کنم. دو نکته خیلی مهم وجود دارد: یکی افراد و هوادارانی که حامی هر باشگاهی هستند. این ساختار است که باشگاه ها را برای سرگرم کردن مردم با فوتبال زنده نگه می دارد. نکته دیگر، ایده های باشگاه است. هر باشگاه و مجموعه ای ایده هایی متفاوت، فلسفه های متفاوت و سبک های متفاوتی دارد. همه آن ها طرح و برنامه های متفاوتی برای دستیابی به موفقیت دارند. برای موفق شدن در یک باشگاه باید قهرمان لیگ قهرمانان یا لیگ برتر شوید ولی هدف سایرین رسیدن به جمع چهار تیم یا شش تیم برتر لیگ است. در تاتنهام هدف ساخت یک ورزشگاه بود و در عین حال به دنبال این بودیم تیمی بسازیم که بتواند رقابت کند و فاصله با چهار تیم برتر لیگ را از بین ببرد. هر باشگاهی اهداف متفاوتی دارد و کادر فنی باید به آن پایبند باشند. 

آیا پوچتینو مربیگری در تیم های خارج از تاپ سیکس لیگ برتر را قبول می کند؟

مشکل اینجاست که باید دید از نظر شما شش تیم برتر چه تیم هایی هستند؟ شش تیم برتر لیگ همیشه تغییر می کند. الان تاتنهام و آرسنال در جمع شش تیم برتر لیگ حضور ندارند. باید به تمامی باشگاه ها احترام گذاشت. تمامی آن ها زحمات زیادی می کشند و پول سرمایه گذاری می کنند. هر ساله باشگاه ها آرزوی قرار گرفتن در جمع چهار تیم یا شش تیم برتر لیگ را دارند. فکر نمی کنم بتوانیم هیچ باشگاهی را دست کم بگیریم.  

زمان بازگشت پوچتینو به فوتبال

با توجه به این که تاتنهام دیگر حق دریافت مبلغی از تیم آینده پوچتینو ندارد، آیا این سرمربی به بازگشت فوتبال نزدیک شده است؟

قبل از این هم آماده بودم. مهم ترین چیز در فوتبال گذشتن سریع از وقایع و سازگار شدن با واقعیت جدید است. البته که جدایی از باشگاهی پس از پنج سال و نیم و تلاش های بسیار برای رسیدن به اهداف خود در آن دردناک است. حالا جسم و روح ما سرشار از انرژی است تا دانش مان را در پروژه ای جدید به کار بگیریم و علاقه مان به فوتبال را نشان بدهیم. 

در مورد بازگشت چیزی نمی دانم. در فوتبال هر دقیقه اهمیت دارد. مهم ترین چیز این است که ما آماده هستیم. آماده گوش کردن به پیشنهادها و بررسی کردن آن ها هستیم. اما فعلا که مشخص نیست فوتبال چه زمانی بر می گردد. قطعا همه می دانیم این همه گیری روی اقتصاد و در نتیجه روی باشگاه ها به شدت تاثیر گذار خواهد بود. امیدوارم کمترین تاثیر ممکن را روی افراد شاغل در دنیای فوتبال داشته باشد. شرکت هایی که ما را با فوتبال سرگرم می کنند، با مشکل مواجه شده اند. وظیفه ما درک کردن این شرایط و نشان دادن همبستگی است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شش تیم برتر لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد

سیدحسن حسینی در گفت وگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و دانش افزایی به دلیل اهمیت موضوع جزو برنامه‌های مهم و همیشگی این هیأت است، اضافه کرد: بعد از هماهنگی‌های لازم، زمان دقیق برگزاری و مکان و مدرس دوره مربیگری درجه c آسیا اطلاع رسانی می‌شود.

وی از پیگیری کمیته آموزش شهرستان که در انجام مقدمات دوره مجددانه برنامه ریزی و تلاش مضاعف داشتند تشکر و بیان کرد: کلاس داوری درجه سه فوتبال هم در حال ثبت نام از علاقه مندان هستیم و این روند با همکاری بخش‌های مختلف ادامه دارد.

حسینی با تاکید بر اینکه آموزش و دانش افزایی برای جامعه هدف رکن رکین و عامل اصلی موفقیت عالمانه فوتبال است که به جد در کنار سایر امور به آن می‌پردازیم، افزود: همچنین باید از توجه و اهمیت به پیوست رسانه‌ای و فرهنگی در برنامه‌های هیأت فوتبال در کنار سایر امور فنی و همراهی همه بخش‌ها تقدیر کرد.

کد خبر 6097975

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات