Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:36:06 GMT

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۴۳۲

تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری قزوین

 معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین روز شنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با این بیماری در تاسیسات گردشگری نظارت مستمر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب در این مراکز توسط تیم‌های بازرسی ستاد اجرایی خدمات سفر استان آغاز شد که تاکنون ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نادر محمدی با اشاره به تشدید نظارت‌ها در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز مسافرت‌های احتمالی هموطنان بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان اعم از مراکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌ راه با حضور نمایندگان دستگاه‌های ناظر به صورت ویژه در حال انجام است و در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: در این بازدیدها علاوه بر نظارت دقیق بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مواردی چون نرخ نامه، اعتبار پروانه بهره‌برداری، در معرض دید قرار داشتن شماره تماس‌های رسیدگی به شکایات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین یادآور شد: بازرسی از تاسیسات گردشگری استان در قالب ۳۶ تیم نظارتی در حال انجام است.

استان قزوین دارای ۲۴۱ واحد تاسیسات گردشگری است که شامل ۱۰۳ مجتمع پذیرایی، ۸۷ واحد اقامتگاهی، ۴۸ دفتر مسافرتی و سه آموزشگاه است.

برچسب‌ها عید سعید فطر استان قزوین جهانگردی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: عید سعید فطر استان قزوین جهانگردی عید سعید فطر استان قزوین جهانگردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد

 یک مقام ارشد سازمان ملل متحد می‌گوید حدود ۳۷ میلیون تن آوار از جنگ غزه به جا مانده که ممکن است فرایند آواربرداری ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش فارس؛ حملات اسرائیل به نوار غزه باعث شده است بخش عظیمی از این منطقه باریک با ۲.۳ میلیون جمعیت، به آوار تبدیل شود و بسیاری از غیرنظامیان آواره شوند و با خطر گرسنگی و ابتلا به انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم کنند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، لودهامار می‌گوید جنگ در غزه حدود ۳۷ میلیون تن آوار در منطقه پرجمعیت غزه به جا گذاشته است.

او اضافه کرد با آنکه مشخص کردن میزان دقیق مهماتی که در غزه منفجر نشده‌اند، ممکن نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود آواربرداری در غزه از جمله ساختمان‌های ویران‌شده حدود ۱۴ سال طول بکشد.

این مقام سازمان ملل در پایان اشاره کرد: «ما می‌دانیم که معمولا حداقل ۱۰ درصد مهماتی که پرتاب شده، عمل ناموفق بوده و عمل نکرده است. ما از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.»

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیرو‌های اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • مقام سازمان ملل : آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد