Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام جلالی خمینی با بیان‌اینکه امید امام خمینی(ره) در قضیه فلسطین همچون سایر مسائل، بیش از همه به روحانیت و مساجد بود، گفت: امروز بچه‌های مسجد همچون دفاع مقدس و مقابله با تفکر تکفیر، برای آزادی قدس شریف تا پای جان ایستادگی می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین «حیدرعلی جلالی خمینی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند فلسطین مسئله اصلی و دارای اولویت جهان اسلام است، اظهار کرد: به همت مسلمانان ریشه ویروس منحوس صهیونیست ها زودتر از کرونا قطع می شود و جهان روی صلح و آرامش را به خود خواهید دید و زمینه برای ظهور امام زمان (عج) آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تولیت حوزه علمیه احمدیه افزود: جریان مقاومت در پی هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و رشادت های جوانان مسلمان در سراسر جهان به ویژه منطقه خاورمیانه، امروز قوی تر از هر زمانی است و برخلاف تصور دشمنان، با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، قدرت مندتر و با نفوذتر از گذشته شده است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) مسئله فلسطین را در کانون توجهات قرار دادند به طوری که اکنون چهل سال است که روز قدس به موعد همدلی آزادی خواهان جهان علیه نظام سلطه تبدیل شده است، گفت: اقدامات خبیثانه رسانه های استکبار جهانی و کشورهای وابسته به جریان سلطه در منطقه نیز نتوانسته سدی در برابر حرکت خروشان ملت های مقاوم ایجاد کند.

 

جلالی خمینی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) روحانیت را پرچم دار آزادی خواهی و ظلم ستیزی در طول تاریخ می دانستند، اظهار کرد: امروز نیز روحانیون در سمت های مختلف در خدمت بشریت و کمک به رهایی مظلومان عالم از چنگال تبعیض و فسادانگیزی دشمنان اسلام هستند.

 

وی ادامه داد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی در هر موضوع و مسئله ای بیش از همه به روحانیون و مسجدی ها امید داشت به همین دلیل همواره بر استقلال کامل این نهاد دینی تاکید می کردند. ایشان در قضیه فلسطین نیز امید زیادی به تلاش های مساجد داشتند که الحمدالله اکنون شاهد رسیدن میوه های درخت تنومند مساجد در حوزه های مختلف از جمله ترویج فرهنگ مقاومت و شهادت هستیم.

 

این استاد حوزه در پایان به تدابیر مساجد در فضای مجازی به منظور فراموش نشدن مسئله مهم فلسطین در دوره شیوع ویروس کرونا اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه بچه های مسجدی همانطور که در دوره دفاع مقدس از کشور و نظام شان دفاع کردند و در مقابله با جریان تکفیر ایستادند مطمئنا تا آخرین قطره خون خود از آرمان فلسطین حمایت خواهند کرد.

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: قدس روز قدس فعالیت های مسجدی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از گروهی از افغانی‌ها در فرودگاه امام خمینی منتشر شده که آنها بنرهایی در دست دارند و فریاد افغانستان افغانستان سر داده‌اند. گفته شده آنها به استقبال تیم فوتسال افغانستان رفته‌اند که برای نخستین بار به جام جهانی فوتسال صعود کرده است. این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • فریاد افغانستان افغانستان در فرودگاه امام خمینی!
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • انیس: آمریکا در قضیه فلسطین خصومت خود را با اسلام نشان داد
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم