Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان روز شنبه در این زمینه گفت: ۱۱۰ بسته غذایی رایگان در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر از محل هدیه‌های رهبر فرزانه انقلاب در قالب رزمایش کمک مومنانه بین کارگران فصلی مستقر در میدان‌های شهید زجاجی، زارع مجرد و جهاد توزیع شد.

سرهنگ کریم اکبری ارزش هر بسته غذایی را ۲ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این افراد به منظور انجام کار به مکانی انتقال یافتند و بسته‌های غذایی از سوی قرارگاه‌های جهادی و خدمات اجتماعی به آنها تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، این بسته‌های غذایی شامل یک کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج، ۲ کیلوگرم گوشت قرمز، چهار کیلوگرم گوشت مرغ، ۲ بطری روغن، ۲ بسته ماکارونی، ۲ بسته سویا و یک کارتن خرما است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان یادآور شد: کارگران فصلی از جمله گروه‌هایی بودند که در پیدایش ویروس کرونا بیشترین آسیب را دیدند.

وی با اشاره به تامین بسته‌های غذایی نیازمندان و آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا در شهرستان کاشان با اولویت افراد خارج از شمول نهادهای حمایتی بیان کرد: ۱۲ هزار نیازمند بر این اساس در سامانه مهر کریمانه نام‌نویسی و بسته‌های غذایی آنها تامین شد.

اکبری اضافه کرد: تا کنون ۲۳ هزار بسته غذایی در راستای اجرای رزمایش کمک مومنانه بین خانواده‌های کم‌بضاعت، بی‌بضاعت و آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا توزیع شده است.

ویروس کرونا ۲۰۱۹ (COVID-۱۹) که نخستین‌بار در ووهان چین شناسایی شد، در نهایت به بیشتر کشورها از جمله ایران سرایت کرد و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشت تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

بر این اساس رزمایش "مواسات" همدلی و کمک‌ مومنانه پس از سخنرانی نیمه شعبان رهبر انقلاب با هدف یاری رساندن به افراد کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی پس از شیوع ویروس کرونا در تمامی استان‌ها از جمله اصفهان انجام می‌شود.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از ۳۶۸ هزار نفر در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کارگر کمک های مردمی اصفهان همدلی کاشان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کارگر کمک های مردمی اصفهان همدلی کاشان ویروس کرونا کارگر کمک های مردمی اصفهان همدلی کاشان بسته های غذایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد

غلامرضا زارعی مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: بر اساس ماده ۲۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است طبق معرفی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاری برخی نهاد‌ها به مادران باردار، شیرده و دارای کودک زیر پنج سال سبد تغذیه و بسته بهداشتی رایگان را به صورت ماهانه اختصاص دهد.

او افزود: بر همین اساس شارژ اعتبار خرید بسته‌های غذایی و بهداشتی به میزان حدود ۶ میلیون ریال برای مادران دارای فرزند شیرخوار شامل ۲ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۱۱۰ نفر از سه دهک اول درآمدی انجام شده است.

مدیر دفتر اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: به منظور حمایت از مادران ایرانی در فرزندآوری و حرکت به سوی جوانی جمعیت، بسته‌های غذایی و بهداشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (زیر ۲ سال) در بستر کالابرگ الکترونیکی اختصاص یافته است.

زارعی بیان کرد: ۱۶ هزار و ۵۷۱ شعبه فروشگاه زنجیره‌ای و خرد در استان خراسان رضوی آماده عرضه بسته‌های غذایی و بهداشتی ویژه مادران دارای فرزند شیرخوار و زیر پنج سال هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • امنیت شغلی کارگران در کاشان تامین شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد