Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور رئیس مجلس گفت: هیچ اعتمادی در مذاکره به دشمن نمی‌توان داشت و زبان مواجهه با دشمن تنها زبان زور و مقاومت و مقابله نظامی است.

منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در تأکید بر مقابله و مبارزه با دشمن به جای مذاکره گفت: هیچ اعتمادی برای مذاکره به دشمن نمی‌توان داشت و زبان مواجهه با آن تنها زبان زور و مقاومت و استفاده از روش نظامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روز گذشته رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود دکترین جدیدی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای جوانان فلسطینی ترسیم کردند که مناسب است توسط آنان اجرا شود و امیدواریم هر چه زودتر ما به امامت رهبر معظم انقلاب نماز جمعه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مسجد الاقصی اقامه کنیم.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مقاومت حزب الله و جوانان انقلابی فلسطین بوده که تاکنون اجرای طرح خاورمیانه بزرگ را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با ناکامی مواجه کرده و این مقاومت‌ها باید در ابعاد و عرصه‌های دیگر اقتصادی، سیاسی و... گسترش پیدا کند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: ملل مسلمان باید جلوی برخی حکام کشورهای اسلامی که به دنبال عادی سازی روابطشان با رژیم صهیونیستی هستند، بایستند و به مانند استخوانی در گلوی آنان عمل کنند.

وی افزود: متأسفانه برخی از حکام کشورهای اسلامی به دنبال وطن فروشی و اسلام فروشی با عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونیستی هستند که وظیفه ملل مسلمان است که جلوی آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بگیرند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دشمن برای مذاکره قابل اعتماد نیست و باید با زبان نظامی و زبان زور با آن روبرو شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی زبان رژیم صهیونیستی رئیس مجلس مشاور رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آمادگی بسیج برای مقابله با بی حجابی مخالفت امام جمعه کرج با پویش «من محجبه و مخالف گشت ارشادم»

دیگر خبرها

  • رهبران مقاومت در غزه آماده نبرد در رفح هستند
  • وظیفه «هیئت»، مقابله با جنگ شناختی و عملیات روانی دشمن است
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سردار رادان: مقابله با بی‌حیایی و بی‌عفتی در جامعه امری خطیر، حساس و غیرقابل بازگشت است
  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • آمریکا: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی