Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@03:43:49 GMT

مردم به تبریک‌های مجازی در روز عید فطر اکتفا کنند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۶۹۹۶

مردم به تبریک‌های مجازی در روز عید فطر اکتفا کنند

حجت‌الاسلام حسن‌زاده گفت: در شرایط شیوع ویروس کرونا، لازم که شهروندان از تردد و بازدیدهای بی‌مورد خودداری کرده و به تبرک‌های تلفنی و مجازی اکتفا کنند.

«حجت‌الاسلام ابوالحسن حسن‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: همانگونه که در دعای روز نماز عید فطر می‌خوانیم «الذی جعلتهو للمسلمین عیدا» این روز برای همه مسلمانان عید بزرگی است که امیدواریم عبادات ما با قبول از سوی خداوند همراه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه موقت اهواز افزود: در خوزستان عید فطر بیش از سایر استان‌ها گرامی داشته می‌شود و اهمیت بسیاری نسبت به برپایی آن داریم اما این روزها استان خوزستان در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا به‌سر می‌برد و متاسفانه روزبه‌روز بر شمار مبتلایان این ویروس افزوده می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تنها راه کنترل شیوع این ویروس کاهش ترددها در سطح شهر است اضافه کرد: در این شرایط لازم است که مردم در عید فطر بازدیدهای حضوری را کاهش دهند تا با کمترین آسیب و مبتلا مواجه شویم.

 

حجت‌الاسلام حسن‌زاده با بیان اینکه در دین اسلام ضرر زدن به خود و دیگران حرام است تصریح کرد: در این شرایط که ممکن است هر کسی ناقل این ویروس منحوس باشد لازم که شهروندان از تردد و بازدیدهای بی‌مورد خوداری و به تبرک‌های تلفنی و مجازی اکتفا کنند.

 

وی ابراز کرد: مردم وظیفه‌شناس خوزستان همانگونه که در سال‌های گذشته با دستور خداوند در روزهای عید بازدیدهای خود را با آن رسم‌های زیبا انجام می‌دادند لازم است که در این شرایط بحرانی از تردد در سطح شهر خوداری کنند.

 

امام جمعه موقت اهواز در پایان یاد آور شد: بسیاری از هم‌استانی‌های عزیزمان در این شرایط شغل خود را از دست دادند که امیدواریم با همت و تلاش مردم و رعایت حداکثری فاصله‌گذاری اجتماعی هرچه زودتر این ویروس منحوس را مهار و کنتر کنیم.

 

پایان پیام/690

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبریک های مجازی عید سعید فطر حجت الاسلام حسن زاده عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • اگر دولت و قضات، مردم را ناراضی کنند، باید فاتحه را بخوانیم/ جلب نظر مردم لازم است (فیلم)
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان