Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@05:29:59 GMT

ترخیص ۲۰۰ نفر از مبتلایان به کرونا در بناب

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۲۵۰

ترخیص ۲۰۰ نفر از مبتلایان به کرونا در بناب

به گزارش ایرنا، دکتر علی نیّرپور در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با شیوع ویروس کرونای بناب، متوسط سن فوتی های  کرونا را در این شهرستان بین ۶۰ تا ۸۰ سال اعلام کرد.

وی افزود: تعداد بیماران بستری کرونا در شهرستان بناب به هفته ای ۳ نفر کاهش یافته بود که در روزهای اخیر این آمار رو به گسترش است.

وی ضمن هشدار به مردم شهرستان بناب برای جدی گرفتن شیوع ویروس کرونا تأکید کرد: هشدار می دهم در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از حضور در اجتماعات، پارک ها و بوستان ها، شرایط بسیار بدی در انتظار شهرستان بناب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان بناب در ادامه با تأکید بر اینکه مسائل بهداشتی باید در سرویس های بهداشتی مدارس جدی گرفته شود؛ گفت: سرویس های بهداشتی مدارس می تواند یکی از مراکز آلوده و عامل شیوع ویروس کرونا باشد. 

دکتر رضایی، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان بناب نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت درمان بیماران کرونایی در این بیمارستان گفت: همکاران بنده در حوزه درمان شهرستان شبانه روز در تلاشند تا بیماران گرفتار شده را نجات دهند که جا دارد از زحمات شبانه روزی آن ها تقدیر شود.

وی تشریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲۴۱ بیمار در بناب بستری داشتیم که ۲۱ نفر آن را بیماران سایر شهرستان ها تشکیل می دادند.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی هیچ بیمار کرونایی را از دیگر شهرستان ها در بیمارستان بناب پذیرایی نمی کنیم.

شهرستان بناب با ۱۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۵ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی بناب بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بناب بهداشت و سلامت آذربایجان شرقی بناب بهداشت و سلامت شیوع ویروس کرونا شهرستان بناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی روشن بعدازظهر پنج‌شنبه در بازدید سرزده از بیمارستان توحید، و سایر بخش‌های این بیمارستان، ضمن عیادت از بیماران و بررسی مشکلات آنها از بخش‌های جراحی، قلب، دیالیز و اورژانس بازدید و در جریان آخرین وضعیت و مشکلات بیماران قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری ضمن احصاء برخی ایرادات و کمبودها در ارائه خدمات به بیماران، بر ضرورت چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات مذکور نکاتی را یادآوری و تاکید کرد: جلب رضایت مردم و توجه به مطالبات آنان، اساس کار مسؤولان استان است.

وی به مسؤولان بیمارستان تاکید کرد؛ اولویت‌های بیمارستان در راستای حفظ سلامت، رفاه و آرامش بیماران را اولویت بدانند.

روشن همچنین در این بازدید ضمن دیدار با کارکنان بیمارستان در جریان مطالبات آنان در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای آنان قرار گرفت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کردستان یادآور شد: بازدید سرزده از تمامی ادارات و سازمان‌های دولتی و خدمات‌رسان استان در راستای اجرای دستورالعمل‌های ابلاغی از شورای امنیت کشور برای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و برنامه‌ریزی و تدبیر برای پیشگیری از تشدید نارضایتی‌ها و رفع مشکلات موجود بوده و این روند در سال‌جاری به‌طور جدی در دستور کار خواهد بود.

این بازدید در راستای رصد نارضایتی‌های عمومی استان و چاره‌اندیشی برای رفع برخی نواقص و مشکلات احتمالی در دستگاه‌های اجرایی استان به منظور جلب رضایتمندی شهروندان و خدمات رسانی بهتر به آنان صورت گرفته است‌.

کد خبر 6095190

دیگر خبرها

  • دستورالعمل‌ بهداشتی حج ۱۴۰۳ اعلام شد/ ممنوعیت حج برای مبتلایان به این بیماری‌ها
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • آیا هر کسی می‌تواند نمک کم سدیم بخورد؟
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد