Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@04:32:40 GMT

دستیابی به رکورد جدید حمل محصول

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۲۵۶

به گزارش ایلنا،‌ سعید رشیدی، رکورد قبلی را مربوط به اردیبهشت‌ماه سال 1398 و به مقدار 763 هزار و 64 تن اعلام کرد و افزود: به لطف خدا و با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش و پیگیری مستمر کارکنان واحد برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات، شاهد افزایش 12 درصدی حمل ماهانۀ محصولات نسبت‌به رکورد قبلی در سال 98 بوده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی همچنین از حمل بیش از ۷میلیون و 490 هزار تن انواع محصولات طبق سفارش مشتریان به اقصی نقاط کشور در سال 98 خبر داد و اظهار داشت: در هر دو حوزۀ حمل جاده‌ای و حمل ریلی رکوردهای جدیدی با بیش از 5.7 درصد افزایش نسبت‌به رکورد سال 96 حاصل شده است.

رئیس برنامه‌ریزی و کنترل حمل محصولات مبارکه حمل و تحویل این حجم از محصولات را در پاسخ‌گویی به تقاضای بازار تأثیرگذار دانست و گفت: تحویل به‌موقع سفارش‌های مشتریان که صنایع پایین‌دستی صنعت فولاد را شامل می‌شود، موجب افزایش رضایتمندی مشتریان و کاهش التهاب بازار می‌شود.

 وی افزایش حمل محصولات را موجب کاهش ماندگاری محصولات تولیدشده در انبارها برشمرد و خاطرنشان کرد: این امر کاهش هزینه‌ها و افزایش درآمد و سودآوری شرکت را به همراه خواهد داشت.

سعید رشیدی کسب این موفقیت‌ها را در شرایط سخت ناشی از شیوع بیماری کرونا و درحالی‌که بسیاری کشورها از این جهت با مشکلات زیادی روبه‌رو شده‌اند، مرهون لطف الهی و رهنمودهای مدیریت عالی شرکت و نیز تلاش و همکاری کارکنان محترم در واحدهای مختلف از قبیل حفاظت فیزیکی، قسمت توزین و ارسال محصولات، راه‌آهن و همکاران پرتلاش واحدهای بارگیری در نواحی تولید فولادسازی، نورد گرم، نورد سرد و مجتمع فولاد سبا و سایر همکارانی که در فرایند حمل محصولات سهیم بوده‌اند دانست و در همین خصوص  از  همکاری و تعامل تمامی مسئولین شهرستان‌های هم‌جوار و  استان، که شرایط حمل این میزان محصول را در بخش جاده ای و ریلی تسهیل نمودند،  تشکر و قدردانی کرد.

سعید رشیدی ابراز امیدواری کرد: در سال جهش تولید و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و در ادامۀ رکوردهای پیاپی در بخش‌های مختلف فولاد مبارکه شاهد رشد و پیشرفت صنعت ایران اسلامی باشیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده درآمد فولاد مبارکه منویات مقام معظم رهبری برنامه ریزی حمل محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است، گفت: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهاد امین‌دهقان در نشستی خبری که ظهر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، بیان کرد: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.

مدیرعامل نفت سپاهان با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.

امین‌دهقان در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ۲ پروژه مهم صادراتی نفت سپاهان

وی همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

به گزارش شانا، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷ میلیارد تومان غرامت به کشاورزان مه‌ولاتی
  • عربستان قیمت نفت را برای آسیایی‌ها در ژوئن افزایش می‌دهد
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • ۷۰ درصد پنبه کشور در گلستان تولید می شود
  • شرکت‌های دانش‌بنیان صنایع معدنی گرد هم می‌آیند
  • سیمان، سنگ آهن و فولاد در صدر معاملات در بورس کالا