Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با عید سعید فطر ۷۲۵ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در سراسر استان مستقر می‌شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) علی ملک‌پور اظهار کرد: این تعداد پایگاه در محل برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سطح استان با مجوز و آرم مخصوص شورای زکات مستقر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به توزیع ۲۴ هزار پاکت جمع‌آوری زکات فطره در بین مردم استان، افزود: مبالغ جمع‌آوری شده در کوتاه‌ترین زمان طبق احکام شرعی به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه روش‌های الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره نیز در نظر گرفته شده است ادامه داد: شماره کارت ۴۳۶۲ ـ ۵۰۰۵ ـ ۹۹۷۹ ـ ۶۰۳۷ و شماره‌گیری کد   #۰۳۸*۲*۵*۸۸۷۷* برای دریافت زکات فطره عام در نظر گرفته شده است.

ملک‌پور با اشاره به اینکه سادات تنها می‌توانند از سادات زکات فطره دریافت کنند، گفت: سادات می‌توانند زکات فطره خود را از طریق شماره کارت ۲۶۳۹ ـ ۵۰۰۶ ــ ۹۹۷۹ ـ ۶۰۳۷ و شماره‌گیری کد #۰۳۸*۱*۵*۸۸۷۷* به دست سادات نیازمند برسانند.

وی خاطرنشان کرد: شماره‌گیری کد #۰۳۸*۳*۵*۸۸۷۷* برای پرداخت کفاره عمد و #۰۳۸*۴*۵*۸۸۷۷* نیز برای پرداخت کفاره غیرعمد در نظر گرفته شده است.

شایان ذکر است، سال گذشته مردم استان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان زکات فطره پرداخت کرده‌اند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان همان منطقه رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری کمیته امداد امام خمینی زكات فطره زکات فطره کمیته امداد جمع آوری ۵ ۸۸۷۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ در اردل
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • نشست کمیته جمع آوری کمک برای مردم غزه
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان