Web Analytics Made Easy - Statcounter

پری میرزایی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، گفت: ۱۳ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در زمینه‌های مختلف از جمله قالیبافی، تولید و بسته بندی مواد غذایی، خیاطی، تولید عرقیجات، سفالگری، چاپ و تکثیر، دامداری، تولید سرویس آشپزخانه و شرکت خدماتی در استان فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: از این تعداد چهار گروه همیار در تاکستان، سه گروه در قزوین، چهار گروه در البرز، یک گروه در بویین زهرا و یک گروه در آبیک مشغول به کارند.

او اضافه کرد: هر یک از این گروه‌ها برای آغاز فعالیت خود از بهزیستی ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض دریافت کرده اند.

به گفته معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، پارسال ۵ گروه همیار زنان سرپرست خانوار بازتوان و از چرخه حمایتی بهزیستی خارج شدند.

او گفت: دستیابی به استقلال اقتصادی و اجتماعی، افزایش حس اعتماد به نفس، خودباوری و ارزشمندی از جمله اهداف اصلی این گروه‌ها است که در حال حاضر استقبال زیادی از این فعالیت در بین خدمت گیرندگان بهزیستی مشاهده می‌شود.

میرزایی گفت: سوق دادن گروه‌های همیار برای ثبت تعاونی، توسعه گروه‌های همیارجدید، عقد تفاهم نامه با سازمان‌ها وادارات مختلف برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود و تشکیل جلسه با خیران و آشنایی خیران از طرح حمایتی گروه‌های همیار زنان سرپرست خانوار از جمله برنامه‌های آینده بهزیستی برای این گروه‌ها است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی قزوین گروه همیار زنان سرپرست خانوار همیار زنان سرپرست خانوار گروه همیار گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی