Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@06:30:55 GMT

طلب ما از آزادسازان خرمشهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۷۸۶۹

طلب ما از آزادسازان خرمشهر

ما خود را بدهکار نسل مجاهد و رزمنده می‌دانیم اما یک مطالبه جدی هم داریم که؛ باید بگویند آن واقعیت‌های درس آموز را. اخلاص اگر دیروز و در حوزه فردی، نگفتن را اقتضا می‌کرد، امروز برای پاسداری از آن میراث سترگ، به میدان آمدن و گفتن را تکلیف می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان، رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی نوشت: حتی صدای گلوله را از دور دست‌ها هم نشنیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط خوانده و شنیده‌ایم که چهار دهه پیش بر این آب و خاک رسته از بیداد و رسیده به انقلاب، چه رفته است از بیداد قوم الظالمینی که رستگاری ما را تاب نمی‌آوردند.ما نبوده‌ایم و سال‌ها بعد در این عصر و میان این نسل زاده و"هست" شدیم.

اما امروز که هستیم، با همین اندکی که از خیل روزهای پرحماسه می‌دانیم، باور داریم باید دلاوران مدافع و آزادسازان خرمشهر را ستود. آنان به جان، ایران ما را در جهان، سرفراز کردند و ما امروز وامدار آنان هستیم.این درست که درک ما از آن حقیقت پرشکوه، اندک و به مثابه یک قطره از دریاست، به اندازه یک قطره اشک آسمان اما همین هم می‌تواند آغازی باشد برای عصر دانایی ما از تاریخ معاصر و ما را به فهم راهگشا از حقیقت برساند.

ما خود را بدهکار نسل مجاهد و رزمنده می‌دانیم اما یک مطالبه جدی هم داریم که؛ باید بگویند آن واقعیت‌های درس آموز را. اخلاص اگر دیروز و در حوزه فردی، نگفتن را اقتضا می‌کرد، امروز برای پاسداری از آن میراث سترگ، به میدان آمدن و گفتن را تکلیف می‌کند.

باید بگویند چون بسیاری از هم نسلان من هیچ نمی‌دانند که دانسته‌هاشان در تضاد با واقعیت‌های گذشته است. آنان به واقع شکار امواج سهمناک تبلیغاتی همانانی شده‌اند که ما را بر مدار " عدم" می‌خواهند.همان‌ها که جنگ را تحمیل کردند پس همان ضرورت اخلاص، اقتضا می‌کند امروز بگویند ناگفتنی‌های دیروز را و بگویند پهلوانی‌های خرمشهر را. ما باید تجهیز شویم به آن حقیقت گفته‌ها تا بتوانیم مدافع و رهرو راهی باشیم که پاک‌ترین فرزندان ایران اسلامی پیمودند.

انتهای پیام/ 70061

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان رضوی خرمشهر مشهد آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم

به گزارش خبرآنلاین، دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.

ایسنا دادستان شفت از تشکیل پرونده قضایی در رابطه با آتش‌سوزی شهرک امامزاده ابراهیم این شهرستان خبر داد و گفت: علت وقوع آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان مشخص خواهد شد.

آتش سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت که از بامداد روز گذشته (۱۳ اردیبهشت ماه) از یک نانوایی تعطیل شروع شد، به سرعت گسترش یافت و حدود ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری را طعمه کرد.

روستای امامزاده ابراهیم در ۴۸ کیلومتری مرکز استان گیلان (رشت) واقع است که به واسطه وجود ساختمان‌های زیبا و رنگارنگ چوبی چند طبقه و وجود چشمه‌های بکر و طبیعت چشم‌نواز، هر سال در بهار و تابستان میزبان بسیاری از گردشگران و زائران است. با وقوع این حادثه، این پنجمین باری است که روستای امامزاده ابراهیم دچار آتش‌سوزی شده است.

لی‌اصغر چگینی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شفت امروز در گفتگو با خبرنگاران، از تشکیل پرونده قضایی در راستای بررسی آتش‌سوزی شب گذشته بازارچه امامزاده ابراهیم شفت خبر داد.

وی در جریان بازدید میدانی از بازارچه امامزاده، بیان کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد و بیش از ۱۳۰ پلاک واحد مسکونی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند.

دادستان شفت افزود: ضمن تشکیل پرونده قضایی، دستور انجام تحقیقات در راستای کشف علت حریق صادر شده است و علت آتش‌سوزی پس از اعلام نظر کارشناسان متخصص مشخص خواهد شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902345

دیگر خبرها

  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تقدیر از کارگران نمونه خرمشهر
  • آبگرفتگی معابر در خوی
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • قیمت لیر ترکیه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تشکیل پرونده قضایی برای حادثه دیروز در امامزاده ابراهیم
  • دیروز و امروز در کرمان چقدر باران بارید؟
  • اوقات شرعی چهاردهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • اوقات شرعی سیزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر