Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار حسن کرمی در دیدار با سردار "احمد نوریان" معاون اجتماعی نیروی انتظامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و گرامیداشت روز قدس، با اشاره به اینکه ما به عنوان میراث داران فرهنگی غنی و ارزشمند باید الگوی دیگران باشیم، اظهار کرد: نیروهای مسلح میراث دار فرهنگی هستند که از زمان امام خمینی (ره) و شهدای عزیز به آنان رسیده است، باید تمام توان و تلاش خود را در راستای انتقال این میراث به نسل های آینده انجام دهیم و آثار خوبی را برای آیندگان از خود به جا بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم تکالیفی که از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) ابلاغ می شود را به نحو مطلوب عملی کنیم، تصریح کرد: در تمامی بزنگاه ها، مقام معظم رهبری با حضور به موقع و با بیانات شیوا و راهنمایی داهیانه به کمک نیروهای مسلح آمده اند تا موجبات ایجاد امنیت در سطح جامعه مرتفع شود، وظیفه همه ما به عنوان سربازان ولایت این است که مطیع امر رهبری باشیم و مسیر شهدایی را که برای حفظ این مرز و بوم از جان خود گذشته اند، دنبال کنیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا ضمن تقدیر از تمام کسانی که به هر نحو برای دفاع از این آب و خاک تلاش می کنند، بیان کرد: در تلاش هستیم از اولویت ها و سیاست های سازمان که رسالت اصلی آن تامین امنیت جامعه است، حمایت و با تمام توان در مقابل کسانی که آرامش و آسایش مردم را هدف گرفته اند، بایستیم و با ایجاد امید در مردم و یاس و ناامیدی در جبهه دشمن، اقتدار کشور را بیش از پیش به رخ استکبار و بدخواهان نظام بکشیم.

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه رویکرد اجتماعی باید در تمامی ماموریت ها سرلوحه کار باشد، عنوان کرد: یگان ویژه در کنار اقتدار و صلابتی که در مقابل مخلان نظم و امنیت از خود نشان می دهد، در تلاش است با رافت اسلامی و سرلوحه قرار دادن رویکرد اجتماعی و مردم محوری غائله ها و ناآرامی ها را با کمترین خسارت جانی و مالی، از لوس مخلان نظم و امنیت پاک کند.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح به خصوص نیروی انتظامی که وظیفه خطیر امنیت را بر عهده دارد، با آینده نگری می تواند موجبات ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی را فراهم کند.

 سردار کرمی رسانه را قوی ترین سلاح در مقابله با عملیات روانی دشمن عنوان و تصریح کرد: معاونت اجتماعی حلقه اتصال بین رده های ناجا با رسانه ملی است که می تواند با ارائه برنامه های مطلوب جهت پخش در صدا و سیما چهره واقعی پلیس را به مردم معرفی و در مقابل هجمه دشمنان که در تلاش هستند این نیروی مردمی را چهره ای نامطلوب نشان دهند، بایستد و موجب برملا شدن نقشه های شوم آنان شود.

رئیس پلیس ویژه کشور با اشاره به اینکه اطلاع رسانی نباید فقط منوط به درج خبر در سایت باشد، افزود: با توجه به گستردگی ماموریت ناجا در سطح کشور و درج اخبار آن در سایت پلیس جهت اطلاع رسانی به آحاد مردم، باید برنامه ای مدون تهیه شود تا پس از اینکه مردم از اتفاقات آگاهی پیدا کردند، با اشاعه و ترویج آموزش در خصوص همان موضوع شاهد کاهش آسیب های اجتماعی در مباحث گوناگون باشیم.

فرمانده یگان های ویژه ناجا از حمایت های معاونت اجتماعی قدردانی کرد و گفت: تعامل بین یگان ویژه و معاونت اجتماعی با توجه به ماموریت های گسترده می تواند ما را به رسیدن اهداف خود، که در راس آن پلیس در تراز انقلاب اسلامی است یاری کند، امیدواریم با برگزاری بیشتر این جلسات به نتیجه ای مطلوب در راستای ارائه خدمات یگان ویژه هم در بحث تامین نظم و امنیت و هم ماموریت های مردم یاری از رسانه ملی و خبرگزاری ها برسیم.

سردار کرمی مشارکت بیشتر مردم را در ایجاد و ارتقاء امنیت عمومی مهم عنوان کرد و گفت: یگان ویژه با حضور عملی در کنار مردم در صحنه های گوناگون مانند سیل، زلزله و کرونا در تلاش است که مشارکت مردم را در ایجاد هر چه بهتر امنیت جامعه جلب کند که این امر یکی از شاخصه های پلیس در تراز انقلاب اسلامی است، امیدواریم با یاری خداوند به این مهم دست پیدا کنیم.

برچسب‌ها فرماندهی یگان ویژه ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی یگان ویژه ناجا فرماندهی یگان ویژه ناجا نظم و امنیت یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند

ایسنا/گیلان نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند، گفت: یک معلم تا آخر عمر باید با کتاب، دفتر و قلمش مأنوس باشد، دانش‌آموز هم دلداده معلمی خواهد شد که علم و تقوا را در هم آمیخته باشد.

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه در دیدار با معلمان منتخب و نمونه استان که در سالن اجتماعات اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک روز معلم به همه معلمان و فرهیختگان این عرصه، به روایتی از کتاب سیر و سلوک منصوب به سید بحرالعلوم اشاره و اظهار کرد: طبق آموزه‌های این کتاب، امام سجاد(ع) فرمودند «کسی که برای تربیت خودش، حکیمی نداشته باشد که او را ارشاد کند به سوی هلاکت و تباهی خواهد رفت».

وی با بیان اینکه همه ما مدیون آموزش و خدمات معلمانی هستیم که در کودکی به ما خواندن و نوشتن آموختند، افزود: شاگردانی که در کلاس درس معلم حاضر می‌شوند تا خواندن و نوشتن و علم بیاموزند در آینده ممکن است بزرگان و دانشمندانی همچون شهید تهرانی‌مقدم شوند؛ شهیدی که موشک‌هایش امروز قادر است موشک‌های نقطه‌زن آمریکا در اقیانوس اطلس را هدف قرار دهد و او خود معلم جبهه مقاومت شد.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه طبق روایت امام سجاد(ع)، ما وظیفه داریم برای خودسازی خود تلاش کنیم و انسان برای رسیدن به کمالات باید در مسیرش یک همراه خوب داشته باشد و لذا در هرجا نیازمند به معلم هستیم، معلمی که به ما درس و پیام دهد، گفت: طبق روایتی دیگر از بزرگان «کسی‌که به استاد رسید نصف راهش را طی کرده است» یعنی پیدا کردن استاد خوب هم هنر است و ما همیشه نیازمند به معلم و استاد هستیم‌.

وی معلمی را شغل انبیاء دانست و با بیان اینکه معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود تلاش کند، افزود: یک معلم تا آخر عمر باید با کتاب، دفتر و قلمش مأنوس باشد؛ دانش‌آموز هم دلداده معلمی خواهد شد که علم و تقوا را در هم آمیخته باشد و لذا دانش‌آموز همواره خود را مدیون چنین معلمی می‌داند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان خطاب به این معلمان زحمتکش گفت: پس از ارتقاء خود سعی کنید برای ارتقای علمی و معنوی دیگران، دانش‌آموزان و دانشجویان خود از هیچ تلاشی دریغ نکنید و هرآنچه که آموخته‌اید را انتقال دهید که اگر چنین نکنید حسادت و بخل ورزیده‌اید. اگر امروز نام و آثار بزرگانی همچون ابن‌سینا، خواجه نصیرالدین طوسی و علامه طباطبایی ماندگار شده به این دلیل است که‌ آنان تمام اندوخته‌های خود را در قالب تربیت شاگرد یا در قالب گفتار، نوشتار و کتاب انتقال داده و به بشریت عرضه کردند.

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت همراهی‌ با نیکان و معلمان خوب تصریح کرد: به زیرمجموعه و شاگردان‌تان یاد دهید که با انسان‌ها و معلمان و استادان خوب خود همیشه ارتباط داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معلم باید برای ارتقای معنوی و علمی خود و دیگران تلاش کند
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه ‌گذاری را از بین می‌برد
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • مأموریت ویژه جامعه قرآنی ارتقای ظرفیت‌های معنوی کشور است
  • مشارکت مردم توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می‌بخشد
  • اکران فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو
  • فیلم مستند از اراک تا تل‌آویو اکران شد
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس