Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اینکه رفع نقاط حادثه خیز و روان سازي ترافيك در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار این اداره کل قرار دارد، گفت: پروژه چهارخطه شدن ورودي شهر ملکشاهی ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

«علی اصغر کاظمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: عمليات چهار خطه كردن ورودي شهر ملكشاهي در ۲ قطعه جمعا به طول ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ كيلومتر با پيشرفت فيزيكي حدود ۲۰ درصد در دست احداث بوده و هم اكنون در حال رفع معارضين محلي هستيم تا روند اجراي طرح تسريع يابد.

 

وي هدف از اجراي اين طرح ها را اصلاح مسير، رفع نقاط پرحادثه و از همه مهم تر روان سازي ترافيك عنوان كرد و افزود: محور ايلام- ملكشاهي- مهران به عنوان مسير دوم اربعين در استان از اهميت بالايي بر خوردار است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به شتاب پيشرفت فيزيكي عمليات اجرايي تقاطع غير همسطح سه راهي ملكشاهي در محور ايلام- بدره- دره شهر تصریح کرد: طول اين تقاطع ۴.۵  كيلومتر است و پل رو گذر آن با دو دهانه ۱۹ متري تكميل شده و هم اكنون پيمانكار مشغول عمليات خاكبرداري و خاكريزي رمپهاي طرفين پل است.

 

وي خاطر نشان كرد: ۱۳۰ هزار متر مكعب از ۳۵۷ هزار متر مكعب خاكبرداري و ۳۵ هزار متر مكعب از ۵۳ هزار متر مكعب خاكريزي اين تقاطع انجام شده و پيمانكار در حال ادامه عمليات اجرايي است.

 

کاظمی بیان کرد: در راستاي اصلاح محور ايلام- بدره- دره شهر و رفع نقاط پرحادثه اين محور واريانت منطقه ميشخاص در دستور كار اين اداره كل قرارگرفته و هم اكنون حدود يك و نيم كيلومتر اين واريانت در مرحله روسازي در دست اجرا بوده و عمليات آسفالت آن نيز آغاز شده است.

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: پروژه های راهسازی طرح راهسازی راهسازی هزار متر مکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد.

محمدحسین عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اجرای ۱۳۰ طرح آبیاری نوین با معدل پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در حدود ۲۰۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان خبر داد و اظهار کرد: یک هزار و ۹۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی در قالب ۱۳۰ طرح با میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۳ درصد در دست اجرا برای سامانه‌های نوین آبیاری است.

وی از تجهیز ۱۲۴۴ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین به سامانه نوین آبیاری خبر داد و افزود: این میزان تجهیز زمین‌های کشاورزی به سامانه آبیاری نوین در یک‌سال گذشته و در قالب اجرای ۴۹ طرح آبیاری نوین صورت گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه قزوین جزو ۱۰ استان برتر کشور در راه‌اندازی سامانه‌های آبیاری نوین است، خاطرنشان کرد: از ابتدای اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری تاکنون بیش از ۶۰ هزار هکتار از اراضی به سامانه نوین آبیاری مجهز شده است.

عطایی تعهد اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در این استان را ۳۰۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تأمین به موقع اعتبار بتوان به این هدف دست پیدا کنیم.

کد خبر 747488

دیگر خبرها

  • ۱۰ کیلومتر از محور رامشیر به ماهشهر به تا پایان سال چهار خطه می شود
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • ساخت بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین