Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:12:26 GMT

صحن‌های حرم سیدالکریم از دوشنبه بازگشایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۲۸۴

صحن‌های حرم سیدالکریم از دوشنبه بازگشایی می‌شود

آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با صدور اطلاعیه‌ای از بازگشایی محدود صحن های حرم مطهر از پنجم خردادماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، روابط عمومی آستان مقدس حضرت عبدالعظـیم(ع) در رابطه با بازگشایی محدود صحن‌های حرم مطهر، اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

با توجه به مصوبات سـتاد ملی مبارزه با کـرونا مبنی بر بازگشـایی محدود صحن‌های اماکن زیارتی با عرض سـلام و تبریک عید سعید فطـر به اطـلاع دلدادگان و ارادتمنـدان خاندان اهـل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام می‌رسـاند:

صحـن‌های آستان مقدس از روز دوشنـبه ۵خرداد ۹۹ بازگشـایی و ساعت تشـرف تا اطـلاع ثانوی صبـح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصـرها از ساعت ۱۵ تا ۱۹ و حضـور زائـران محتـرم در صـحن‌هـا بصـورت حـداقـلی و در کمتـرین زمـان ممکن مقدور خـواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور رعایت پروتکـل‌های بهداشتی، همراه داشتن ماسک و دستکش، مهر و جانماز، کتـاب دعـا و قـرآن همـچنین چـادر بـرای بانـوان ضـروری بوده و با عـنایت به دستورالعـمل‌های بهداشتی فعلاً ارائه هرگونه خدمات زائر از قبیل نگهداری امـانات، تحویل ویلـچر، چـادر زیارت، آبـجوش و سایر موارد مقدور نیست.

زائران ارجمند از همراه آوردن ساک و بسته‌های حجیم و اقـلام خوراکی و هرگونه وسایل متفرقه جداً اجتناب کرده و همچنین از بهمراه آوردن سالمندان محترم، بیماران عزیز و خردسـالان دلبند نیز حتی المقدور خودداری کنند.

در شـرایط فعلی امکان برگزاری هیچ‌گونه مراسـم جمـعی اعـم از نمـاز جماعت، مجالس ترحـیم، یـادبود و موارد این چنینی فراهم نیست.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س

منبع: فارس

کلیدواژه: حرم عبدالعظیم صحن های حرم حضرت عبدالعظیم زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، و به نقل از اداره کل هواشناسی استان تا روز یکشنبه روند آرام افزایش دمای هوا،   وزش باد و رشد ابر، مهمترین پدیده‌های قابل توجه برای جو استان خواهند بود.
 به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار از روز دوشنبه تا پایان هفته آینده جو منطقه را تحت تاثیر می‌گیرد.
این سامانه در روز دوشنبه موجب بارش‌های غالباً پراکنده بهاری خواهد شد.
با تقویت این سامانه از روز سه شنبه  ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بتدریج شرایط برای بارندگی نسبتاً گسترده در سطح استان فراهم می‌شود.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • رولکس ؛ نسخه «چه کسی اهمیت می دهد» (+عکس)
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • پیش بینی آسمان ابری در آدینه استان یزد
  • آسمان ابری در آدینه استان
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • خبر‌های رسانه پنج شنبه ۶ اردیبهشت
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر