Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از صدور مجوز راه اندازی یک خط تولید محلول ضد عفونی کننده در آبادان خبر داد.

هدا مجیری در گفتگو با خبرنگار آریا در آبادان با بیان اینکه این مجوز در کمیته فنی تخصصی بررسی صلاحیت پروانه‌های بهداشتی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان صادر شد، اظهار کرد: مجوز مذکور برای یک شرکت تولیدکننده مواد شوینده در شهرک صنعتی آبادان صادر شده که ظرفیت تولید روزانه 2 هزار و500 لیتر محلول ضدعفونی‌کننده سطوح را دارد و از اول خرداد فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محصولات تولیدی این کارخانه در بسته‌بندی‌های 500 و 3 هزار و750 میلی لیتری و 10 و 20 لیتری ارائه می شود که پس از استفاده نیاز به آبکشی سطوح وجود ندارد‌.

وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز بحران بیماری کووید 19 تاکنون مجوز فعالیت ٤ خط تولید ضدعفونی دست در منطقه صادر و آنها نیز فعالیت شان را آغاز کرده اند، تصریح کرد: در منطقه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان (جنوب غرب خوزستان) هیچ مشکلی از بابت تولید و تامین مواد ضدعفونی دست وجود ندارد و در این باره حتی فراتر از نیاز وجود دارد.

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه در این کارخانه ها ژل‌های ضدعفونی دست نیز تولید می شود، یادآور شد: این محلول در صنایع و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، ادارات و منازل کاربرد دارد و آسیبی به محیط زیست و انسان نمی‌رساند.

مجیری گفت: با صدور این مجوز دیگر مشکلی بابت تامین محلول‌های ضدعفونی‌کننده سطوح در جنوب غرب خوزستان نداریم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرک صنعتی آبادان ژل دست دانشکده علوم پزشکی آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل سیدمحمد اعتماد اعجازی اظهار کرد: خدمت‌رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود و آخرین مهلت صدور مجوز الکترونیکی تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه در نظر گرفته شده است.
وی افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تابه امروز موفق به اخذ مجوز الکترونیکی نشده‌اند، می‌توانند در فرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز به صورت غیر حضوری و رایگان و دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: در استان اردبیل تا به امروز ۲۱/۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.
اعتماد اعجازی گفت: با توجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارائه خدمات اداری به صاحبان کسب وکار‌هایی است که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوان آنها در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

دیگر خبرها

  • سیل‌زدگان بلوچستان در معرض خطر بیماری مالاریا
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • داروسازی ایران، حرکت به سوی آینده یا اسیر روندهای تکراری
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه