Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:03:11 GMT

احتمال اخراج 20 هزار کارمند یک شرکت باربری در آمریکا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۵۰۳

احتمال اخراج 20 هزار کارمند یک شرکت باربری در آمریکا

یک شرکت بزرگ باربری آمریکا اعلام کرد که قصد دارد به خاطر شیوع ویروس کرونا و نبود تقاضا برای خدمات این شرکت 20 هزار نفر از کارمندان خود را در آمریکا اخراج کند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، شرکت باربری کهن‌+نگال، آمریکا احتمالا 20 هزار نفر از کارمندان خود را اخراج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارمندان بخش انبارداری این شرکت باررسانی احتمالا شاهد بیشترین اخراج خواهند بود چرا که بنا به گفته کلوس میشل کهن، که سهامدار عمده این شرکت به شمار می‌رود شیوع کرونا به شدت به حمل و نقل دریایی بین‌المللی آسیب زده است.

این شرکت باربری 83 هزار نفر کارمند در سراسر جهان دارد که  برخلاف اروپا به خاطر نبود قانون برای کاهش ساعت کاری کارمندان در آمریکا بخش قابل توجهی از این 20 هزار نفر اخراجی از آمریکا خواهند بود.

وی در مصاحبه با یک رسانه آلمانی گفت: که معتقد است روند جهانی شدن کند شده و شاهد توسعه منطقه‌گرایی در جهان هستیم.

کهن می‌گوید: این شرکت در سایه بحران پیش آمده می‌تواند با کاهش 20 تا 25 درصد از کارمندان خود به فعالیتش ادامه دهد.

وی ادامه داد: باتوجه به آنکه معلوم نیست بحران کنونی تا چه زمانی طول خواهد کشید و چقدر خسارت‌بار خواهد بود عملکردهای مالی سال جاری نسبت به سال گذشته ضعیف‌تر پیش‌بینی می‌شود.

به گفته این سرمایه‌دار حجم حمل و نقل بین‌المللی به شدت به خاطر تبعات شیوع کرونا کاهش یافت و سؤال اینجاست که آیا شاهد آغاز روند بهبود اقتصاد جهانی در ماه ژوئن خواهیم بود یا خیر.

کهن می‌گوید: ‌انتظار دارد طی سال‌های آینده میزان تولید در جهان همچنان پایین باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا اخراج ویروس کرونا اقتصاد هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان

محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده که چشم انتظار آزادی پدر خود هستند شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیرین استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • ادامه سرکوب و اخراج استادان و دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • اعلام هشدار نارنجی بارندگی در استان سمنان
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • اتوبوس اخراجی‌های گوگل
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • آشنایی با یک تاثیر منفی کم خوابی