Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیار گفت:طی طرح اطعام مهدوی تعداد ۹ میلیون ۵۱۴ هزار غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد. برای این امر از سوی مردم ۱۳۶میلیارد تومان کمک شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «مرتضی بختیاری» درگفتگوی تلفنی با شبکه خبر گفت: از اردیبهشت ماه سال جاری 15 درصد مستمری مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: یکی از برنامه های مهم کمیته امداد طرح اکرام است که در سال 98 طی طرح اکرام 712 هزار حامی فعال 294 هزار یتیم را تحت پوشش قرار داده اند طی این طرح 911 میلیارد تومان مردم کمک کرده اند.

 

وی افزود: بنیاد مستضعفان به تعداد هر یتیم تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)  500 هزارتومان در شب 19 ماه رمضان واریز کرد.

 

وی با اشاره به طرح اطعام مهدوی گفت: هر ساله اطعام ساده پس از برپایی نماز جماعت در مساجد توزیع می شد. در سال جاری به دلیل مسایل کرونایی در  مساجد نماز جماعت برگزار نشد از این رو طرح اطعام مهدوی در قالب  تعداد313 آشپزخانه با رعایت پروتکل های بهداشتی راه اندازی شد.

 

وی تاکید کرد: با کمک مردم این تعداد به یک هزار و 746 آشپزخانه تبدیل شد. تعداد عزیزانی  به صورت داوطلب و رایگان در آشپرخانه فعال بودند، 95 هزار 964 نفر بود.

 

بختیاری گفت: تعداد 9 میلیون 514 هزار غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد. برای این امر  136میلیارد تومان از طریق مردم جمع آوری شده است. با کمک وزارت ارتباطات از طریق اپراتور ها 15 میلیارد تومان جمع آوری شد.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: یک میلیون و دویست هزار بسته معیشتی نیز میان نیازمندان مناطق دور افتاده که دسترسی به توزیع غذای گرم نداشتیم اهدا شد.در این راستا هم 228 میلیارد تومان مردم کمک کردند.

 

وی یاد آور شد: جمع آوری فطریه در سال ها  قبل در مصلی ها که نماز عید برپا می شد صورت می گرفت امثال به دلیل شیوع ویروس کرونا نماز عید فطر به صورت جماعت نیست بنابراین مردم میتوانند فطریه خود را از طریق شماره

*8877*5*# واریز کنند.

 

وی درباره اشتغالزایی هم گفت: در سال 98 تعداد 175 هزار و  900  اشتغال برای نیازمندان ایجاد شد در سال 99 پیش بینی شده است به 200 هزار اشتغال برسیم.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: اطعام مهدوی مرتضی بختیاری کمیته امداد امام خمینی ره کمیته امداد امام خمینی طرح اطعام مهدوی میان نیازمندان غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، قائم مقام کمیته امداد کل کشور گفت: نگاه مدیریت دبیرخانه مناطق آزاد مردمی و مبتنی بر محرومیت زدایی از مناطق آزاد کشور است.

جعفر صباغیان گفت: با تعامل خوب با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، تفاهم نامه‌ای برای بهره گیری از ظرفیت‌ها برای هم افزایی و کمک به نیازمندان به امضا رسید.

وی افزود: براساس تفاهم انجام شده محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد امام خمینی در فضای نمایشگاهی عرضه خواهد شد و مراکز نیکوکاری نیز با همکاری بخش خصوصی درکیش راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در نشست با قائم مقام کمیته امداد کل کشور با اشاره به میزبانی کیش از ۲ میلیون گردشگر در سال، گفت: حضور گردشگران، ظرفیت مناسب و بازار فروش خوبی برای عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد فراهم می‌کند.

رحیم سرهنگی، افزود: باید به سمتی حرکت کنیم تا مددجویان توانمند شوند و به خودکفایی برسند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از ایجاد مراکز نیکوکاری با همکاری خیران و سرمایه گذاران در کیش خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حمایت ۶۴۴۰ معلم کرمانی از ایتام کمیته امداد
  • توزیع بیش از ۱۹ هزار پاسپورت در نیمروز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم