Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@17:23:37 GMT

آنر روتر ۳ چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۶۱۳

آنر روتر ۳ چه ویژگی هایی دارد؟

شرکت زیر مجموعه هواوی، نخستین روتر خود را که از وای فای ۶ پشتیبانی می‌کند، معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، محصول جدید شرکت آنر به نام "Honor Router 3"، دارای ابعاد ۲۴۲ * ۱۵۱.۹ * ۴۰.۹ است و وزن آن به ۳۷۹ گرم می‌رسد. این محصول با سیستم RTOS هواوی کار می‌کند و می‌توان آن را با استفاده از برنامه Huawei Smart Life کنترل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه روی گوشی‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید و آی او اس نصب می‌شود.

آنر روتر ۳، شباهت بسیاری به مدل استاندارد سری AX۳ هواوی دارد و از پردازنده دو هسته‌ای "Lingxiao" با ۱۲۸ مگابایت حافظه رم و فلش مموری بهره می‌برد. این دستگاه با جریان برق مستقیم 127/1A تغذیه می‌شود و مصرف انرژی آن نیز کمتر از ۱۲ وات است.

دستگاه جدید می‌تواند در هر دو حالت ۲.۴ گیگاهرتز (574 Mbps) و ۵ گیگاهرتز (2402 Mbps) با حداکثر نرخ انتقال ۳۹۷۶ مگابیت بر ثانیه کار کند. چهار آنتن با قدرت 5dBi در این محصول تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه آنر روتر ۳، می‌توان به امکان محدود کردن سرعت، محدودیت پهنای باند، قابلیت کنترل والدین و شتاب بخشی گیمینگ اشاره کرد.

آنر روتر ۳ که قرار است از تاریخ پنجم خرداد در چین عرضه شود، قیمتی برابر با ۳۱ دلار دارد. تخفیف چهار دلاری نیز برای افرادی که اقدام به پیش‌خرید می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

کد خبر 424678

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی هوآوی اینترنت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند

مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه از محل صادرات ۵۰۰ هزار تن محصول تولیدی در سال ۱۴۰۲، ۴۰۰ هزار میلیون دلار ارزآوری برای کشور حاصل شده است، گفت: دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت برای تولید محصولات باکیفیت امسال به بهره‌برداری می‌رسد که نقشی مهم در تکمیل زنجیره ارزش و توسعه سبد صادراتی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار شانا، فرهاد امین‌دهقان در نشستی خبری که ظهر امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌ماه) با حضور اصحاب رسانه در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ برگزار شد، بیان کرد: این شرکت سال گذشته با ۱۰۰ درصد ظرفیت، ۷۴۶ هزار تن تولید محصول داشته که از این مقدار ۵۰۰ هزار تن آن به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار صادر شده است.

وی همچنین با اشاره به تمرکز این شرکت برای به‌دست آوردن بازار آفریقا گفت: این شرکت هم‌اکنون محصولات خود را به ۱۱ کشور دنیا از جمله هند، چین، امارات،‌ کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی صادر می‌کند.

مدیرعامل نفت سپاهان با تأکید بر اینکه تولید محصولات باکیفیت در نفت سپاهان در اولویت اصلی قرار دارد،‌ افزود: این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده روغن پایه در منطقه خاورمیانه، کیفیت را به جای تنوع محصولات سرلوحه کار خود قرار داده است.

امین‌دهقان در تشریح گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۲ تأکید کرد: شرکت نفت سپاهان پارسال ۲۴۰ هزار تن محصول را در بازار داخل عرضه کرد.

پیشرفت ۹۰ درصدی ۲ پروژه مهم صادراتی نفت سپاهان

وی همچنین از بهره‌برداری از دو پروژه مهم توسعه‌ای این شرکت در سال ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: پروژه‌های FRW (پارافین‌های مدیکال گرید) و TDAE (تولید روغن فرآیند سبز) هم‌اکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و امسال به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرعامل نفت سپاهان همچنین از تشکیل معاونت طرح و توسعه برای استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اعلام کرد: هدف از همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، افزون بر افزایش کیفیت محصولات، تولید محصول خاص در جهت دریافت معتبرترین گواهینامه‌های استاندارد برای مقاصد صادراتی است.

به گزارش شانا، شرکت نفت سپاهان از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی صنعت نفت، بزرگ‌ترین تولیدکننده و صادرکننده روغن پایه گروه یک در خاورمیانه است و سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن روغن و انواع فرآورده مازاد بر نیاز کشور را به کشورهای شرق آسیا، هند، امارات و... صادر می‌کند.

دیگر خبرها

  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • تفاوت های آیفون 13 و 13 پرو در چیست ؟
  • یکپارچه سازی هوش مصنوعی اوپن ای آی و گوگل در آیفون‌های جدید
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • اپل دوباره با اوپن‌ای‌آی سر میز مذاکره نشست
  • شکست جدید آمریکا برای مهار پیشرفت هواوی
  • جنگ در اقتصاد دیجیتال دنیا ؛ تیک تاک در آمریکا می ماند؟