Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:55:45 GMT

دمای گیلان تا ۱۵ درجه کاهش می یابد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۶۶۴

دمای گیلان تا ۱۵ درجه کاهش می یابد

شبنم هادی نژاد روز  شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  اظهار داشت: با نفوذ سامانه ناپایدار و شمالی شدن جریانات زمین،  روند افزایش ابر، کاهش دما، وزش باد شمالی در پاره ای نقاط شدید و در بعضی ساعات بارندگی و احتمال تگرگ تا اواسط هفته در استان پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه  بیشترین دما در استان طی روز گذشته در رودبار به ۴۱ درجه و در رشت به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید ، افزود : دما در استان طی روز گذشته( جمعه) نسبت به روز  پنجشنبه بین هشت تا ۱۵ درجه سانتی گراد افزایش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از بعد ظهر امروز ( شنبه)جریانات زمین از جنوبی به شمالی تغییر می یابد  و وزش باد گرم در جلگه متوقف می شود؛ ضمن آنکه از امشب شاهد بارش های پراکنده و نقطه ای تا غروب فردا ( یکشنبه) خواهیم بود.

هادی نژاد افزود:  از بعد ظهر امروز ( شنبه) تا غروب فردا  ( یکشنبه) شاهد کاهش دما بین ۱۰ تا ۱۵ درجه خواهیم بود به این معنا که دمای هوای استان به قبل از این افزایش گرما طی روز گذشته باز می گردد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اظهار کرد:  براساس نقشه های کنونی هواشناسی انتظار می رود از روز سه شنبه روند افزایش نسبی دما را در استان  داشته باشیم.

برچسب‌ها گیلان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان سازمان هواشناسی گیلان سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه استقرار شرایط پایدار در منطقه، تا اواسط وقت فردا (دوشنبه) پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای بارشی از بعد از ظهر فردا تا شنبه هفته آینده، جو منطقه را تحت تأثیر قرار داده، به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعد و برق و احتمالاً رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان کرمانشاه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه مذکور که در روزهای دوشنبه و سه شنبه، بارش‌هایی غالباً به صورت رگبارهای بهاری و بیشتر برای نواحی غربی و جنوبی استان در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: سامانه مذکور از روز چهارشنبه تقویت شده، به تدریج سبب گسترش بارندگی به همه نقاط استان خواهد شد.

به گفته زورآوند دمای روزانه هوا که طی امروز و فردا تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ از روز سه شنبه تا پایان هفته بتدریج و بشکلی نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد خبر 6091357

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • هواشناسی؛ سامانه بارشی از سه‌شنبه وارد کشور می شود
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • تداوم سیر افزایش دما در آبادان و خرمشهر