Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:41:21 GMT

ستاره والیبال ایران در راه سرزمین تزارها

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۴۸۹۱۸

ستاره والیبال ایران در راه سرزمین تزارها

با وجود شایعات اخیر پیرامون توافق سیدمحمد موسوی با تیم والیبال سایپا، این بازیکن یک پیشنهاد جدی از سوپرلیگ روسیه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سیدمحمد موسوی که بعد از سال ها درخشش در تیم ملی ایران بالاخره سال گذشته تصمیم گرفت لژیونر شود، در ترکیب تیم اولشتین لهستان عملکرد فوق العاده ای داشت.


این بازیکن سرعتی والیبال ایران که به عنوان برترین مدافع روی تور پلاس لیگا معرفی شد، بعد از بازگشت به ایران، در باشگاه سایپا حاضر شد و در جلسه ای با مصطفی کارخانه برای حضور دوباره در لیگ برتر ایران شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


با اینکه طی روزهای اخیر برخی از توافق موسوی و غفور با نارنجی پوشان خبر داده بودند، اما به نظر می رسد یکی حداقل موسوی تمایل به ادامه حضورش خارج از لیگ ایران دارد. 

 

 

 


سیدمحمد موسوی پیشنهاد جدی ای را از تیم "کوزباس کمروو" روسیه دریافت کرده، از طریق ایجنت خود مذاکرات را خیلی جدی با این تیم پیش برده است. 


کمروو که در فصل اخیر لیگ روسیه در رده سوم تا پایان دور گروهی قرار گرفته بود، در سال های اخیر جزو مدعیان سوپرلیگ روسیه به شمار می رود. این تیم را وربوف، لیبروی سابق تیم ملی روسیه هدایت می کند.


ایوان زایتسف، بازیکن مطرح ایتالیایی هم با تیم کمروو قرارداد امضا کرده و موسوی در صورت توافق با این تیم روسی با زایتسف هم تیمی خواهد شد. 


قرار است نهایتا تا پایان امروز یا فردا تکلیف قرارداد موسوی با تیم روسی مشخص شود.

والیبال سید محمد موسوی لیگ برتر والیبال ایران سایپا البرز تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال سید محمد موسوی لیگ برتر والیبال ایران سایپا البرز تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۸۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت

به گزارش "ورزش سه"، بیش از  یک سال پیش بود که  دوپینگ امیرحسین توخته مثبت اعلام شد و این سرعتی زن ملی پوش والیبال ایران را یک سال از میادین دور کرد.

همین یک سال دوری کافی بود تا توخته که در تیم ملی هم بازی می کرد رو به فراموشی برود. اما با اعلام اسامی دعوت شدگان به اردو و حضور این سرعتی زن دوباره نام او بر سر زبان ها افتاد.

امیر حسین توخته بیست و سه ساله حالا از این یک سال دوری به خوبی درس گرفته و با انگیزه فراوان در حال تمرین کردن است تا شاید دوباره پیراهن تیم ملی را بر تن کند. انصراف چند سرعتی زن تیم ملی از حضور در اردو، حالا انگیزه امیرحسین توخته را دو چندان کرده است تا در عین ناباوری خود را به عنوان یکی از سرعتی زن های حاضر در هفته اول لیگ ملتهای والیبال معرفی کند. باید دید موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی چه نظری در مورد او خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • اولین دیدار پائز با ستاره های تیم ملی (عکس)
  • اعلام لیست ۳۰ نفره تیم ملی والیبال ایران؛ موسوی و غفور از لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ جاماندند
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • ستاره از یاد رفته والیبال ایران با توپ پر برگشت