Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، بازگشایی پل روگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه باقر شهر را زمینه ساز بهبود جریان ترافیک در جاده قدیم قم دانست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهندس صفا صبوری دیلمی ضمن اعلام بازگشایی پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم (سه راه باقرشهر)، این گشایش ترافیکی را زمینه ساز بهبود جریان ترافیک در جاده قدیم قم دانست و یادآور شد: پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، متعاقب تامین ملاحظات ترافیکی مورد نظر پلیس راهور تهران بزرگ گشایش یافته و به این منظور یک دوربرگردان همسطح جنوب به جنوب در جاده قدیم قم و یک دوربرگردان همسطح شرق به شرق در بلوار علامه عسگری احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان آنکه بلوار علامه عسگری یکی از اصلی ترین معابر حمل و نقلی باقرشهر است و خودروهای عبوری این محدوده معمولا در تقاطع همسطح بلوار با جاده قدیم قم، توقف های طولانی مدتی را تجربه می کردند، افزود: گشایش پل روگذر تقاطع علاوه بر هدایت بهتر بار ترافیک ترانزیتی و تردد بین شهری خودروها از طریق جاده قدیم قم، حجم عظیم مراجعات شهروندان به بهشت زهرا(س) و حرم مطهر امام خمینی(ره) را ساماندهی خواهد کرد.

بنابر اعلام پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، طول پل روگذر جنوب به غرب، با احتساب شیب راهه ها 533 متر بوده و عرض آن بیش از 10 متر است. برای احداث این پل جهتی 44 حلقه شمع و 6 پایه بتنی اجرا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده قدیم تهران قم جاده قدیم قم بلوار علامه عسگری پل روگذر تقاطع جاده قدیم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • عملیات اصلاح هندسی و احداث دوربرگردان در بلوار ارم اجرایی شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پایان تاخت و تاز موتوری‌ ها در محدوده بازار | طرح ترافیک ویژه موتورسیکلت سواران در محدوده بازار اجرا می شود
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • ساخت و ساز در یک شهرک جیرفت با شکایت میراث متوقف شد
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟