Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ویدئویی معاونین وزرای امور خارجه کشورهای آسیای مرکزی و روسیه با محوریت کرونا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، نشست ویدئویی معاونین وزرای امور خارجه کشورهای آسیای مرکزی و روسیه با محوریت کرونا برگزار شد.

در این نشست ویدئویی «الهام نعمت اف» معاون وزیر امور خارجه ازبکستان، «مارات سیزدیق اف» معاون وزیر امور خارجه قزاقستان، «نوران نیازعلییف» معاون وزیر امور خارجه قرقیزستان، «اندری رودنکو» معاون وزیر امور خارجه روسیه، «ظاهر سعیدزاده» معاون وزیر امور خارجه تاجیکستان و «وفا حاجییف» معاون وزیر امور خارجه ترکمنستان شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرکت‌کنندگان در این نشست ویدئویی دستور کار سومین نشست وزرای امور خارجه کشورهای آسیای مرکزی و روسیه را بررسی کردند.

در این نشست همچنین بر اهمیت تداوم هماهنگی همکاری‌های متقابل سازمان‌های مربوط به جلوگیری از پیامدهای پاندمی کرونا ویروس مانند ارائه کمک به شهروندان مقیم در قلمرو کشورهای همسود تاکید شد.

شرکت‌کنندگان در مورد اوضاع افغانستان، مسائل روز همکاری‌های منطقه‌ای و همچنین همکاری‌های متقابل در چارچوب سازمان‌های بین‌المللی نیز تبادل نظر کردند.

طرفین در پایان آمادگی خود برای ادامه همکاری‌های متقابل سودمند کشورهای آسیای مرکزی و روسیه با هدف کمک به دستیابی به توسعه پایدار را اعلام کردند.

همچنین در این نشست بر لزوم تداوم فعالیت مشترک در پیشبرد طرح‌های اولویت‌دار در زمینه‌های همکاری‌های اقتصادی و بازرگانی و حمل و نقلی تاکید شد.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: روسیه آسیای مرکزی وزیر امور خارجه وزرای خارجه کشورهای آسیای مرکزی و روسیه معاون وزیر امور خارجه نشست ویدئویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۴۹۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدار‌های خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه افزایش پیدا کرده است
  • وزیر امور خارجه: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • امیرعبداللهیان: احتمال توقف جنگ در غزه نسبت به گذشته قدری افزایش پیدا کرده است
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در گامبیا
  • واکنش معاون دومای روسیه به چراغ سبز لندن به شلیک موشک‌های انگلیسی
  • دیدار وزرای خارجه ایران و مصر در حاشیه نشست سازمان همکاری اسلامی